Türk Telekom Programattik’ten Integral Ad Science ile uluslararası iş birliği
Türk Telekom’un dijital reklam platformu Programattik, dijital reklam doğrulama şirketi Integral Ad Science (IAS) ile iş birliği gerçekleştirdi.
Türk Telekom’un teknoloji destekli dijital reklam çözümleri servisi Programattik, dijital doğrulama ve optimizasyon hizmetleri veren IAS ile DSP (Talep Yönlü Platform) ürünü için entegrasyon gerçekleştirdi. Türk Telekom’un Programattik platformunu kullanan ajansların ve markaların, IAS’ın marka güvenliği, reklam dolandırıcılığını önleme, görünürlük ölçümleri ve tüm metriklerde raporlama gibi servislerinden yararlanabilmelerini sağlayan iş birliği, Türk Telekom müşterilerine teklif öncesi ve sonrasında tam koruma sağlıyor.
Türk Telekom Dijital Ödeme Çözümleri Direktörü Tuğrul Taşgetiren, “Sunduğumuz programatik tabanlı hizmetlerde marka güvenliği, önem verdiğimiz konuların başında geliyor. Hizmet kalitemizi artırmak için, alanında dünya çapında kendini kanıtlamış IAS’ın güçlü teknolojisinden ve bilgi birikiminden bu stratejik ortaklıkla yararlanmak istedik. IAS’ın Programattik DSP ürünümüz ile entegre ettiğimiz, güvenlik ve görünürlük sağlayan hedefleme ve raporlama araçları, dijital reklamda sahtekarlık risklerini ortadan kaldırarak en üst düzeyde marka güvenliği ile müşterilerimizin kampanyalarını daha etkili bir biçimde ölçmemize ve optimize etmemize yardımcı olacak” dedi.