20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Türk Telekom ekonomiye 86.5 milyon lirayı aşkın katkı sağladı

Marketing Türkiye
15 Aralık 2012
1 dk okuma

 

İklim değişikliği ile mücadele için yenilikçi ve sürdürülebilir politikaların oluşturulmasını amaçlayan Türk Telekom, Türkiye’de 2010 yılında başlatılan Karbon Saydamlık Projesi’ne (CDP) başladığı günden bu yana katılarak raporlama yapıyor. CDP Türkiye 2012 Raporu sonuçlarına göre Türk Telekom, sürdürdüğü projelerle 86.5 milyon lirayı aşkın tasarruf sağladı. Çevre ve iklim değişikliği konularında birçok projeyi hayata geçiren Türk Telekom, hazırladığı raporlarla CDP Türkiye 2011 ve 2012 Karbon Saydamlık Liderleri sıralamasında ilk 5 içinde yerini aldı. Türk Telekom’un 2011 yılında sürdürülebilirlik projeleriyle önlediği karbon salım miktarı, 4.400 hektarlık ormanın etkisine eşdeğer.


40 ton kağıt geri dönüşümde

CDP Türkiye’ye raporlama yapan ilk ve tek telekomünikasyon şirketi olan Türk Telekom, çevre ve iklim değişikliği ile ilgili birçok projeyi hayata geçirdi. Telepresence ve video konferans kullanımıyla 2011 yılında 45.296 kez uçak yolculuğu gerektirecek sayıda karşılıklı toplantı yerine, yaklaşık 10.000 saat görüntülü görüşme yapıldı. Türk Telekom, araç filosunu yeni nesil araçlarla değiştirerek ve GPS cihazı kullanımını başlatarak kat edilen mesafeyi 2010 yılına oranla 4 milyon 101 bin 859 kilometre kısaltmayı başardı. Türk Telekom her ay 40 ton kağıdın geri dönüşümünü sağlıyor. Bu sayede yılda 7.680 ağaç kesilmemiş oluyor. HaTTa Çözüm Projesi ile ise müşterilerden gelen talepler, saha ekiplerine elektronik yollardan iletilerek yıllık 24 ton kağıt tasarrufu elde ediliyor. Elektrik kesintilerinin sıklıkla yaşandığı bölgelerde güneş enerjisi sistemleri ile enerji sağlayan Türk Telekom, 1.084 çalışma alanında yıllık 2.3 milyon KWh yenilenebilir enerji üretiyor. Türk Telekom, hayata geçirdiği projelerin yanı sıra müşterilerine sunduğu ürün ve hizmetlerle düşük karbon ekonomisi çalışmalarını destekliyor ve sera gazı emisyonunu azaltmaya çalışıyor. 

 

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
5 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Güncel Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
Haberler
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
McDonald’s Türkiye’den Friends hayranlarına özel menüler ve koleksiyon figürleri 
Haberler
McDonald’s Türkiye’den Friends hayranlarına özel menüler ve koleksiyon figürleri 
Sena Tufan
2 hafta önce
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Haberler
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Nafizcan Önder
1 Kasım 2025
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.