4 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı
Haberler

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

Marketing Türkiye
6 Ocak 2016
2 dk okuma

 

Ücretsiz bir uygulama olarak uzun süre sadece yatırımlarla hayatını sürdüren Instagram, Facebook tarafından satın alındıktan sonra popülaritesi sabit bir gelir kaynağına dönüştürmeye karar vermiş ve 2013’ün Kasım ayında resmi olarak sponsorlu içeriklere yani reklamlara kapısını açmıştı.

Micheal Kors, Ben&Jerry gibi markalarla başlattığı reklam macerası iyi tepkiler ve etkileşimler alınca Instagram reklam özelliğini tüm dünyaya açtı ve sonunda Instagram reklamları Eylül ayı itibariyle Türkiye’de de kullanıma sunuldu.

Türkiye’de büyük bir kullanıcı sayısına sahip Instagram’ın bu özelliğini markalar nasıl avantaja çevirecek diye heyecanla bekliyorduk ki Instagram feed’lerimize düşen reklamlarla kısa süreli şok yaşadık. Zira biz Ben&Jerry tarzı reklamlar bekliyorduk, ancak karşımıza bir anda penis büyütücü reklamları çıkmaya başladı. Instagram mı hacklendi, yoksa Instagram reklamlarını bir dolandırıcılık kapısına dönüştürecek kadar ucuz mu bu reklam bedelleri derken iş işten çoktan geçmişti. ListeList’ten Duygu Arslan hazırladı…

İşte karşınızda Instagram’ı bir reklam çöplüğüne dönüştüren Türk işi sponsorlu içerikler…

1-Silah/tüfek satışı yapan Konyalıyız Beyler (?)

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

2-Penis büyütücü reklamlar

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

3-Bir başka “Kadınlar büyük seviyor” reklam modeli

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

4-Instagram’dan sponsorlu oy toplama

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

5-İcranın Instagram’a düşmesi

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

6-İnternet bannerları yetmezmiş gibi zayıflama reklamları

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

7-Doktordan meme büyütme reklamları

Türk Reklamverenlerin Instagram’ı Çok Yanlış Anladığının 7 Kanıtı

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
5 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Güncel Haberler
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Nafizcan Önder
2 Kasım 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Haberler
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Haberler
Nostalji 2.0: Coca-Cola yapay zekayla yılbaşı ruhunu güncelliyor
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.