6 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

TÜAD yeni yapılanma sürecini açıkladı

Marketing Türkiye
29 Ağustos 2013
1 dk okuma

TÜAD yeni yapılanma sürecine ait projelerin yeniliklerin açıklandığı basın toplantısı, İstanbul Taksim The Marmara Otel’de Dernek Başkanı Sayın Vural Çakır ve Murat Demiral, Pervin Olgun, Elvan Oktar’ın katılımlarıyla gerçekleştirildi. Profesyonel ve doğru araştırma kullanımının yaygınlaşması, araştırmanın toplumu yanıltıcı bir siyasi PR aracı olarak kullanılmasına karşı önlem almak, doğru bulguların kullanımını artırarak toplumun gelişimine destek olmak, araştırmaların, haber içeriklerinde ve reklamlarda topluma doğru bilgi aktaracak şekilde kullanımını teşvik etmek amaçlı başlatılan projeler basın ve medya ile paylaşıldı. Ayrıca; dünya genelinde bağımsız denetim ve danışmanlık hizmeti veren Ernst & Young (EY) tarafından Türkiye araştırma sektörüne yönelik hazırlanan rapor verileri de basın toplantısında açıklandı. TÜAD Dernek Başkanı Vural Çakır, yeni yapılanma sürecine ait tüm detayları paylaştığı basın toplantısını “Medya mensupları nasıl bir haber yapacağını etik kuralları da dikkate alarak seçmek zorundadır. Önünüze koyulan veri tamamıyla manipülasyon amacıyla ya da eksik bilgiyle elde edilmiş bir değerlendirme de olabilir. Sonucu veri olarak kullanacak bir medya mensubunun bunları irdelemesi gerekir. Aksi, bir sorumsuzluk örneği olduğu gibi meslek ahlakı açısından da sorunludur. Soruların nasıl düzenlendiğinin, hangi bağlantılarla irdelendiğinin bilinmesi gerekmektedir. Her araştırmanın dayandığı kuramsal bir çerçeve vardır. Veriyi bu çerçeveden soyutlayamazsınız, eksik bilgi doğru olsa da manipülasyon izlenimi verir. Araştırma toplumun ve tüketicinin kendini ilgilendiren karalara katılımını sağlayan etkili ve doğru alabilmek için bilimsel ve doğru bir yöntemdir. İyi bilgi her zaman riskin düşmanıdır… Araştırma toplum ile nasıl temas etmeniz gerektiğini size söyleyen ekonomik ve demokratik hayatın gelişmesi için hayati bir veridir” sözleri ile tamamladı.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Haberler
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
İrem Alimoğlu
2 gün önce
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sena Tufan
4 Ekim 2025
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Haberler
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Sena Tufan
4 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.