20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

TÜAD yeni yapılanma sürecini açıkladı

Marketing Türkiye
29 Ağustos 2013
1 dk okuma

TÜAD yeni yapılanma sürecine ait projelerin yeniliklerin açıklandığı basın toplantısı, İstanbul Taksim The Marmara Otel’de Dernek Başkanı Sayın Vural Çakır ve Murat Demiral, Pervin Olgun, Elvan Oktar’ın katılımlarıyla gerçekleştirildi. Profesyonel ve doğru araştırma kullanımının yaygınlaşması, araştırmanın toplumu yanıltıcı bir siyasi PR aracı olarak kullanılmasına karşı önlem almak, doğru bulguların kullanımını artırarak toplumun gelişimine destek olmak, araştırmaların, haber içeriklerinde ve reklamlarda topluma doğru bilgi aktaracak şekilde kullanımını teşvik etmek amaçlı başlatılan projeler basın ve medya ile paylaşıldı. Ayrıca; dünya genelinde bağımsız denetim ve danışmanlık hizmeti veren Ernst & Young (EY) tarafından Türkiye araştırma sektörüne yönelik hazırlanan rapor verileri de basın toplantısında açıklandı. TÜAD Dernek Başkanı Vural Çakır, yeni yapılanma sürecine ait tüm detayları paylaştığı basın toplantısını “Medya mensupları nasıl bir haber yapacağını etik kuralları da dikkate alarak seçmek zorundadır. Önünüze koyulan veri tamamıyla manipülasyon amacıyla ya da eksik bilgiyle elde edilmiş bir değerlendirme de olabilir. Sonucu veri olarak kullanacak bir medya mensubunun bunları irdelemesi gerekir. Aksi, bir sorumsuzluk örneği olduğu gibi meslek ahlakı açısından da sorunludur. Soruların nasıl düzenlendiğinin, hangi bağlantılarla irdelendiğinin bilinmesi gerekmektedir. Her araştırmanın dayandığı kuramsal bir çerçeve vardır. Veriyi bu çerçeveden soyutlayamazsınız, eksik bilgi doğru olsa da manipülasyon izlenimi verir. Araştırma toplumun ve tüketicinin kendini ilgilendiren karalara katılımını sağlayan etkili ve doğru alabilmek için bilimsel ve doğru bir yöntemdir. İyi bilgi her zaman riskin düşmanıdır… Araştırma toplum ile nasıl temas etmeniz gerektiğini size söyleyen ekonomik ve demokratik hayatın gelişmesi için hayati bir veridir” sözleri ile tamamladı.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın zirvesindeki markalar!
Haberler
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar!
Nafizcan Önder
6 Eylül 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Haberler
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Haberler
PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Advertorial
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.