20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

TTNET dünyada ilk 10’a girdi!

Marketing Türkiye
26 Nisan 2012
2 dk okuma
TTNET Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, “30 milyonu aşkın internet kullanıcısının hayatına dokunmanın ötesinde, müşterilerimizi dinleyerek, onları, ihtiyaçları doğrultusunda yeni hizmetlerle tanıştırıyoruz. Müşterilerimizin tüm iletişim ihtiyaçlarını tek elden karşılıyoruz: İnternet, telefon ve televizyon… Hepsini katma değerli hizmetlerimizle müşterilerimize sunuyoruz” dedi. Altıncı kuruluş yıldönümünü kutlayan TTNET’in Genel Müdürü Tahsin Yılmaz, 2006 yılında sadece bir internet servis sağlayıcısı olarak kurulan TTNET’in kısa süre içinde müşterilerine bugünün ve geleceğin iletişim teknolojilerini sunan bir iletişim ve eğlence şirketi konumuna yükseldiğini vurguladı. Yılmaz, kısa sürede yakaladıkları ivmeyle 6.1 milyon internet abonesine ulaşarak dünyanın 10’uncu; Avrupa’nın ise 5’inci büyük internet servis sağlayıcısı olarak dünya ligine çıktıklarını söyledi.

Sorunu müşteriden öğreniyor
TTNET’in müşterilerinin sorunlarını ve eleştirilerini piyasa araştırma raporlarından okumak yerine doğrudan müşteriden öğrenmeyi tercih ederek fark yarattığını vurgulayan Yılmaz, “Müşterilerle konuşmanın, sorunlarını doğrudan onların gözlerinden görmemizin markamızı daha ileriye götürmek için yol gösterici olduğuna inanıyoruz. Müşterilerimizin önerileri bize, en iyi hizmeti vermemiz için yol gösterecek” dedi. Her müşterinin şirket için çok önemli olduğunu vurgulayan Yılmaz, “Her müşterimizin beklentilerine yönelik ürünler üretmek için çalışıyoruz” diye konuştu.

Türkiye’nin yaşadığı değişimin parçası
TTNET’in Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi olarak dünyayla eş zamanlı teknolojileri müşterilerine sunan bir şirket olma misyonuyla hareket etiğini kaydeden Tahsin Yılmaz, sözlerini şöyle sürdürdü: “Altıncı yaşımızı kutlarken Türkiye’nin yaşadığı köklü değişimin de bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz. Türkiye’nin bilgi toplumu olma hedefi doğrultusunda, bilginin üretilmesi, paylaşılması ve yayılması süreçlerinde rol oynamayı çok önemsedik. Bu anlayışla daima geleceği nasıl inşa edebileceğimize odaklandık. Bunu da 6 yıldır Türkiye’de ilkleri hayata geçirmeye ve iletişim dünyasında farklılık yaratan ürün ve servisler sunarak başardık.’’

İletişim ve eğlence şirketi
İnternet, televizyon ve telefonu TTNET çatısı altında biraraya getirdiklerini, kullanıcıya istediği içeriğe, istediği yer ve zamanda, istediği cihazla erişme olanağı tanıdıklarını kaydeden Yılmaz, dijital yayıncılık platformu Tivibu ile televizyonun kontrolünü de izleyiciye verdiklerinin altını çizdi. Yılmaz, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Yeni dönem TV platformu diye tanımladığımız Tivibu ile Türkiye’de televizyon yayıncılığına birçok yenilik getirdik. Tivibu’yu 4 ekrana yani televizyon, bilgisayar, cep telefonu ve tablete taşıdık. Müşterilerimiz Tivibu’da tüm ulusal kanalların yanı sıra film, dizi, spor, belgesel, müzik gibi pek çok farklı alanda yayın yapan yerli yabancı ve tematik kanalları izleyebiliyorlar. Tivibu ile Durdur İzle, Geri Al İzle gibi gelişmiş yayın özelliklerini bir arada sunuyoruz. Özellikle Tekrar İzle, izleyici alışkanlıklarında büyük bir değişime yol açan servislerimizden biri oldu. Bu servisle kullanıcılar en sevdikleri dizileri kaydetmelerine gerek kalmadan izleyebiliyorlar. Ayrıca yine Seç İzle servisi ile de binlerce film, dizi, belgesel, müzik ve çocuk içeriğine diledikleri an ulaşabiliyorlar. Tivibu Ev’in yepyeni uygulaması Sosyal Tivi de televizyon üzerinden sosyal medya dünyasına giriş yapmanızı sağlıyor. Televizyon izlerken aynı anda televizyon üzerinden sosyalleşme imkanı sağlayan uygulama, Türkiye’de bir ilki yaşatıyor.” TTNET Genel Müdürü Yılmaz, dijital müzikte Türkiye’de akla gelen ilk platform olan TTNET Müzik’i 3 milyondan fazla yerli-yabancı şarkıyı ücretsiz olarak dinleme imkanı sunduklarını kaydetti. Yılmaz, Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi TTNET’in, dijital oyun platformu Playstore’da bine yakın farklı oyunun yer aldığını ve ürün yelpazesini her hafta eklenen yeni oyunlar ile genişlettiğini belirtti.

 

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Haberler
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sena Tufan
1 gün önce
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Haberler
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Haberler
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
Kim Kardashian'ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Haberler
Kim Kardashian’ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Sena Tufan
11 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.