Tolga Çevik’le yola devam
Boyner Grup’un yeni icadı Hopi, altıncı ayında 2,5 milyon üyeye ulaştı. Hopi’liler alışverişlerinde 30 milyon Paracık kazandılar ve bu Paracık’ları katlayarak 50 milyon Paracık olarak harcadılar. Hopi’nin başarısını değerlendiren Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner ile Hopi’nin marka yüzü Tolga Çevik, gelecek dönemde de birlikte ilerlemeye devam edecekleri mesajını verdiler.
Hopi için karakterden karaktere bürünen başarılı oyuncu ve komedyen Tolga Çevik’in rol alacağı yeni reklam filmleri gelecek dönemde de devam edecek. Başarılı oyuncu ve komedyen Tolga Çevik “Kampanyanın başarıya ulaşması beni çok mutlu ediyor.Boyner Grup ailesiyle ve Hopi ekibiyle çalışmak benim için çok güzel bir deneyim oldu. Kendimi aileden biri gibi hissediyorum” dedi.
Cem Boyner, “Hopi’nin kişiye özel bir alışveriş asistanı olduğunu anlatabilmek için reklam kampanyamızı ‘herkesin bir Hopi’si var’ teması üzerine kurguladık. Tolga Çevik’in üstün yeteneğiyle farklı karakterlerin Hopi’sini en iyi şekilde canlandıracağını ilk andan beri biliyorduk. Hopi’nin bugün yakaladığı başarıda Tolga’nın da önemli payı var” diye konuştu.
Hopi’de hedef 5 milyon üye
Nisan 2015’te lanse edilen Hopi’nin 2015 yılsonunda 4 milyon, birinci yılının sonunda 5 milyon üyeye ulaşması hedefleniyor. Hopi ekosisteminde hazırgiyimden ayakkabıya, otel rezervasyonundan araç kiralamaya, online kitap alışverişinden online hazırgiyim alışverişine, eğlenceden elektroniğe kadar 35 civarında üye marka bulunuyor. Hopi üye marka sayısının 2015 yılsonunda 55’e, birinci yılın sonunda 100’lü sayılara yükselmesi planlanıyor.