Tolga Büyükdoğanay Ogilvy Social.Lab’in Kreatif Direktörü oldu
Ogilvy Social.Lab Amsterdam’ın yeni Kreatif Direktörü Tolga Büyükdoğanay oldu.
Deneyimli kreatif lider, 2015 ve 2017 yılları arasında üstlendiği Global Kreatif Direktör pozisyonundan ajans görevine geri döndü. Büyükdoğanay, Ogilvy Social.Lab’in aralarında Philips, CenterParcs ve ProRail’in de bulunduğu markalarının bütün yaratıcı işlerinden sorumlu olacak. İstanbul doğumlu Büyükdoğanay’ın 20 yıllık kreatif direktörlük deneyimi Almanya, Avusturya, Türkiye ve Hollanda’da olmak üzere hem büyük uluslararası kampanyaları hem de daha küçük ölçüdeki kreatif işleri kapsıyor.
Ogilvy Social.Lab’e olan geçişinin zamanlamasının yerindeliğine değinen Büyükdoğanay, “Herkes bu sektörün bir değişim içinde olduğunu biliyor. Ogilvy Social.Lab bu değişimin oldukça farkında ve kendini etkili ve yaratıcı olmaya adamış durumda. Bu ekiple çalışacak olmaktan ve birlikte gözle görülür etkileri olan güçlü kampanyalar yaratacağımız için çok heyecanlıyım” dedi.
Ogilvy Social.Lab’in İdari Yöneticisi Helen Heijt, “Tolga’nın dönüşüyle şirketimize iletişim konusunda net ve ileri görüşlü bir vizyon katmış olduk. Tolga yeteneklerini Ogilvy’de uzun zamandır gösteriyor ve beraberinde hem yeni bir perspektifler hem de deneyimini getiriyor. Tolga’nın dönüşüyle kreatif ekibimiz tekrar bir bütün olduğu için çok mutluyuz açıklamasında bulundu.
2019’un başında Ogilvy Amsterdam Social.Lab ile birleşti. Bu birleşme iki şirketin de büyüme stratejisinde büyük bir adımdı. Ogilvy Social.Lab yaratıcı gücü ve stratejik sosyal uzmanlığıyla öne çıkıyor.