Titanium’un büyük ödülünü Japonya ve İngiltere paylaştı

61. Cannes Lions’un Titanium and Integrated Lions kategorisinin kazananları açıklandı. Japonya’dan DENTSU Tokyo’nun Honda Motor için hazırladığı SOUND OF HONDA/ AYRTON SENNA 1989 adlı çalışma jüri üyeleri tarafından Titanium Grand Prix’e; İngiltere’den Adam & Eve DDB Londra’nın Harvey Nichols için gerçekleştirdiği “Sorry I spent it on myself” adlı kampanyası ise Integrated Grand Prix ödülüne layık görüldü.

Titanium and Integrated Lions kategorisi kapsamında toplamda 13 ödül sahiplerine verilirken, bu kategoride ABD en fazla Aslan Lion kazanan ülke oldu. 

Cannes Lions’un Promo & Activation kategorisinde de Adam & Eve DDB Londra’nın Harvey Nichols için hazırladığı “Sorry I Spent It on Myself” başlıklı Noel kampanyası Grand Prix ödülünü kazanmıştı.

İLGİLİ HABERLER