18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Timberland 5 yılda 50 milyon ağaç dikme taahhüdünü açıkladı
Haberler

Timberland 5 yılda 50 milyon ağaç dikme taahhüdünü açıkladı

Marketing Türkiye
10 Eylül 2019
1 dk okuma

Timberland “Doğa’nın Kahramanlara İhtiyacı Var” kampanyası ile gezegenimiz için küresel bir hareket başlatıyor.

Küresel bir yaşam stili markası olan Timberland, daha yeşil bir geleceğin parçası olma amacını bir adım ileri taşıyarak 2025 yılına kadar dünya genelinde 50 milyon ağaç dikeceğini açıkladı. Bu çarpıcı taahhüt ile Timberland aslında yıllardır süregelen sorumlu üretim, içinde yaşadığı toplulukları güçlendirme, çevreyi koruma ve iyileştirme çalışmalarını bir adım ileri taşıyor. Timberland, yıllardır odaklandığı alanlardan biri olan ağaç dikme hedefini, yine yakın zamanda duyurulan Kurumsal Sosyal Sorumluluk Raporu’nda 2001 yılından bu yana dünyanın çeşitli yerlerinde 10 milyonun üzerinde ağaç dikerek gerçekleştirdiğini paylaşmıştı.

İsviçre Üniversitesi ETH Zürih tarafından yapılan yeni bir araştırma ağaçların restorasyonunun iklim değişikliğinin etkilerini hafifletmek için en etkili strateji olduğunu gözler önüne seriyor. Dünya çapında yürütülecek bir ağaç dikim projesi ile insanların eylemleri sonucu oluşan ve atmosfere yayılan karbon salınımının 2/3’ünü ortadan kaldırmak mümkün. Oksijen salınımı, buharlaşmayı yavaşlatma ve havayı soğutma, erozyonu önleme, su tasarrufu sağlama… Bunlar, yeşilin ve ağaçların bize sunduğu avantajlardan sadece bazıları. Önümüzdeki 5 sene içerisinde Timberland daha yeşil bir gelecek için dünyanın çeşitli yerlerinde yeniden ağaçlandırma girişimlerine destek verecek.

Timberland’in Küresel Marka Müdürü Jim Pisani: ‘‘Timberland olarak modern hayatın gezegenimiz üzerindeki etkilerinin farkındayız. Biz, hem küresel bir yaşam stili markası olarak ve hem de bireyler olarak bu durumu iyileştirmenin sorumluluğumuz olduğuna inanıyoruz” diyor ve ekliyor: ‘‘Ağaçlar ve yeşil alanlar içinde yaşadığımız gezegeni olduğu kadar gibi sağlığımızı da olumlu etkiliyor. Timberland’in ağaç dikme taahhüdü, yeşil bir geleceğin daha iyi bir gelecek olduğu felsefesinin somut ve ölçülebilir bir yolu. Herkesi, yaşantılarında – küçük ya da büyük – değişikler yaparak bu harekete dahil olmaya ve birer doğa kahramanı olmaya çağırıyoruz.”

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Nafizcan Önder
10 Ekim 2025
İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Haberler
İki ikon bir arada: Coca-Cola × Converse Chuck 70 koleksiyonu
Nafizcan Önder
13 Ekim 2025
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Togg’dan Almanya çıkarması: Kenan İmirzalıoğlu ile “Biz geldik!” mesajı
Haberler
Togg’dan Almanya çıkarması: Kenan İmirzalıoğlu ile “Biz geldik!” mesajı
Marketing Türkiye
5 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.