9 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
TikTok'un yüksek potansiyelli şampiyon "markaları"
Haberler

TikTok’un yüksek potansiyelli şampiyon “markaları”

Nafizcan Önder
8 Eylül 2020
2 dk okuma

Dünyaca ünlü spor yıldızlarının performansları ve başarılarının yanı sıra gelirleri de her zaman bir gündem konusu olmuştur. Bu gelir kalemlerinin içerisinde ise ilk etapta dikkat çekmese de sponsorluklar ve sponsorlu sosyal medya gönderileri oldukça büyük bir hacme sahip. TikTok da şüphesiz ki dünyanın en hızlı büyüyen sosyal ağlarından biri, ancak spor kulüpleri ve yıldız sporcuların buradaki potansiyelin farkında olmadığı aşikar…

Sportif sosyal medya katılımıyla ilgilenen GolfSupport.com, dünyanın en popüler spor takımlarının ve kişiliklerinin resmi TikTok hesaplarındaki sponsorlu bir gönderiden ne kadar kazanabileceğini keşfetmek için pazarlama analizi aracı igFace’in verilerini analiz etti. Sonuçlar gösteriyor ki yakında ortam kızışacak!

Spor Yıldızları

GolfSupport.com’un verilerine göre basketbol yıldızı Giannis Antetokounmpo’nun potansiyeli hayli yüksek. 1,8 milyon takipçiye sahip olan süper yıldız, herhangi bir sponsorlu TikTok paylaşımı ile gönderi başına 117,310 Euro’nun keyfini çıkarabilir. Listenin ikinci sırasında İngiliz boksör Amir Khan var. Dilerse TikTok profilindeki her gönderiden tahmini olarak 103.043 € kazanma potansiyeline sahip. Kolombiyalı futbolcu James Rodriquez ise 102.701 Euro ile üçüncü sırada yer alıyor.

TikTok'un yüksek potansiyelli şampiyon "markaları"

Spor Kulüpleri

Kulüpler bazında baktığımızda da yine ortada oldukça büyük bir potansiyel kazanç aracı olduğu açıkça gözüküyor. NBA yine zirveyi terk etmiyor ve potansiyel kazanç listesinde tacın sahibi Houston Rockets oluyor. Rockets, her TikTok gönderisinden 116.788 Euro kazanma potansiyeline sahip. Geçmişte Dirk Knowitzki ile, bu günlerde de Luka Dončić’le Avrupalıların gönlüne taht kuran Dallas Mavericks ise 106.285 Euroluk potansiyeli ile ikinci sırada.
Barcelona 105.894 Euroluk potansiyeliy ezeli rakibi Real Madrid’in (81.163 Euro) oldukça önünde. Listenin 11. sırasında uzun yıllar sonra Premier Lig kupasını müzesine götüren gönüllerin zamansız şampiyonlarından Liverpool (91,652 Euro) yer alırken 89,173 Euro ile onu Bayern Munich takip ediyor…

TikTok'un yüksek potansiyelli şampiyon "markaları"
Sahip oldukları bu potansiyel kazançlar aslında bu spor figürlerinin marka değerlerinin ne kadar büyük olduğunu ve ne denli büyük bir etkileşim alanına sahip olduklarını bizlere bir kez daha gösteriyor. Ortada kocaman bir pasta varken bu fırsatın kaçırılmasıysa elbette imkansız…

Marketing Türkiye New Step dahilinde H20 United Ajans Başkanı Şebnem Tanyaş Şekerlisoy’un TikTok’un Türkiye’deki gelişimini ve yerini değerlendirdiği söyleşisine buradan ulaşabilirsiniz.

etkileşim GolfSupport.com Kazanç Potansiyel Sosyal Medya TikTok
1 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
2 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
3 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Gap ve Summer Fridays’ten "iyi hissetme" odaklı ilk giyim iş birliği
Gap ve Summer Fridays’ten “iyi hissetme” odaklı ilk giyim iş birliği
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Apple, Siri’nin dönüşümünde Google ile güçlerini birleştiriyor
Haberler
Apple, Siri’nin dönüşümünde Google ile güçlerini birleştiriyor
Sena Tufan
6 Kasım 2025
B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde...
Haberler
B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde…
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Haberler
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ali SAYDAM
3 Kasım 2025
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Haberler
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Nafizcan Önder
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.