9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The ONE Awards için sahaya inildi
Haberler

The ONE Awards için sahaya inildi

Marketing Türkiye
7 Kasım 2016
2 dk okuma

Marketing Türkiye ve Akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” bu yıl da sahiplerinin olmaya hazırlanıyor. Ocak 2017’de üçüncü kez düzenlenecek törende yıl içinde itibarını en çok artıran markaların yanı sıra bu başarıda pay sahibi olan reklam, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri de ödüllendirilecek.

The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” pazar­lama sektörünün lider dergi­si Marketing Türkiye ile pa­zar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKA­DEMETRE iş birliğiyle sahiplerini bulacak. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleşti­rilen yüz yüze görüşmeler sonucunda orta­ya çıkacak veriler doğrultusunda 40’a yakın sektörde yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ödüllendirilecek. Jürisi halk olan yarışmada geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da itibarını en çok arttıran markala­rın yanı sıra bu başarının önemli bir paydaşı olan reklam ajansları, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri de ödüllendirilecek.

Kategori sayısı artıyor

İlk kez 2015 yılında 12 sektör üzerinden ya­pılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde farklı sektörlerden gelen ta­lepler doğrultusunda 2016 yılı Ocak ayında ölçümlemenin ve ödüllerin kapsamı geniş­letilmiş, kategori sayısı 32’ye çıkarılmıştı. The One Awards üçüncü yılına yakışır şe­kilde kapsamını daha da genişleterek 40’a yakın sektörde marka ve paydaşlarını ödül­lendirecek.

Araştırmanın temelini oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” yüz yüze anket yöntemiyle gerçekleştiriliyor. Çalışmanın modeli “Genel Başarı” ve “Yıl Performansı” olmak üzere iki aşamadan oluşuyor. Genel başarı değeri “Marka Bi­linirliği”, “Yakından Tanıma Skoru”, “Gü­ven Skoru”, “Farklılık Skoru”, “Tavsiye Skoru’’, “Ticari Faaliyetlerini Destekleme Skoru’’, “Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru’’, “İletişim ve Reklam Ça­lışmaları Beğeni Skoru” ve “Genel Beğeni Skoru” olmak üzere dokuz ana kriterin itibar ve marka değeri üzerindeki etkisine göre ağırlıklandırılmasıyla ortaya konu­luyor. Çalışmanın ikinci ayağı olan 2016 performans değerlendirilmesinde ise aynı kriterlere göre markaların yıl içi başarıları belirleniyor.

“En başarılıları halk seçecek”

theone2Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetme­ni Günseli Özen, The ONE Awards’ın en kritik ve önemli yanlarından birinin ödül­lerin “halk jürisi” tarafından belirlenmesi olduğunu söylüyor. Yıl içinde en çok çalı­şan takımların ödüllendirildiğine dikkat çeken Özen, sadece markanın değil, pazar­lama ve kurumsal iletişim departmanı­nın, doğrudan pazarlama ajansının, medya ajansının ve PR ajansının da ödüllendi­rildiğini kaydediyor. Özen sözlerine şöyle devam ediyor: “Pazarlamanın öncelikli he­defi ‘İtibarı ve algıyı yukarı çekmek.’ Bu an­lamda bu sene de yıl içinde en çok çalışan takımları, markaları öne çıkarmaya devam edeceğiz.”

“Yıl içinde en çok çalışanı alkışlıyoruz”

The ONE Awards’ın Türkiye’nin bütünleşik pazarlama iletişimini ödüllendiren ilk ve tek ödül töreni olduğuna değinen Akade­metre Research&Strategic Planning Yöne­tim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin ise etkinlikte yılın marka değeri ve itibarını en çok artıran markalarını alkışladıkları­nı söylüyor. Bu nedenle en başarılı marka olma şartı aranmadan, o yıl en fazla çaba gösteren ve itibar artışı sağlayan marka­ların öne çıktığını ifade eden Zeytin, “The ONE Awards yalnızca bir ödül töreni değil, ödülün dayandığı ölçümlemenin ‘marka röntgeni’. Amacımız ölçümlenebilir, hesap verilebilir bir pazarlama dünyası için etkin bir model oluşturmak” diyor.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş gücü yapay zeka ile nasıl dönüşecek?
Haberler
İş gücü yapay zeka ile nasıl dönüşecek?
Nafizcan Önder
2 hafta önce
"Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir"
Haberler
“Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir”
Advertorial
3 gün önce
LinkedIn'e göre 2025'te en çok talep görecek 15 yetenek
Haberler
LinkedIn’e göre 2025’te en çok talep görecek 15 yetenek
İrem Alimoğlu
31 Mart 2025
En etkili medya kullanımları Brandverse Awards’un Medya Bölümü'nde yarışacak!
Haberler
En etkili medya kullanımları Brandverse Awards’un Medya Bölümü’nde yarışacak!
Sena Tufan
16 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.