“Yılın En İtibarlı Markaları” The ONE Awards’da ödüllerine kavuşuyor

Yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren ilk ve tek etkinlik The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin altıncısı için sona gelindi. Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından birine dönüşen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 9 Ocak 2020’da Raffles İstanbul’da düzenlenecek görkemli bir törenle sahiplerini bulacak. 

Türkiye’nin lider pazarlama platformu Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi AKADEMETRE iş birliğiyle gerçekleştirilen “İti­bar ve Marka Değer Performans Ölçü­mü” araştırması baz alarak düzenlenen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” için nefesler tutuldu. Bu yıl 50’yi aşkın kategoride gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Öl­çümü”nde saha araştırması tamamlanarak ilk üçe ka­lan markalar belirlendi. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda sektörlerinde yıl içinde itibarını en çok artıran marka­ları ve bu başarıya ortak olan paydaşları, 9 Ocak 2020’de Raffles İstanbul’da gerçekleştirilecek tören­le ödüllerine kavuşacak.

İlk kez 2015 yılında 12 sektör üzerinden yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde zaman içinde farklı sektörlerden gelen talepler doğrultu­sunda ölçümlemenin ve ödüllerin kapsamı genişletildi. The ONE Awards altıncı yılına yakışır şekilde kapsamını daha da genişleterek 50’yi aşkın kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markalarla bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları 9 Ocak 2020’de düzenlenecek törenle ödüllerine kavuşacak. Araştırmada yılın en başarılı markaları ve paydaşları yine her yıl olduğu gibi halk jürisi tarafın­dan seçilirken bu yıl da en çok ödül alan reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital ajanslar ayrıca başarı ödülü alacak.

The ONE Awards’da ilk üçte yer alan markalar belli oldu

İLGİLİ HABERLER