8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

The CUP’a davet etmek için 50 yaratıcı genç aranıyor!

Marketing Türkiye
23 Ocak 2012
1 dk okuma

Gençler, dünyanın en yaratıcı isimlerini canlı dinleyecek 50 şanslı kişiden biri olmak için 27 Aralık-17 Ocak tarihleri arasında Facebook’ta açılan “Statusvertising” uygulaması üzerinden yaratıcılıklarını yarıştırdı! Açıldığı günden beri  4000’in üzerinde kişinin  indirdiği uygulamada gençler “The CUP” ile ilgili yaratıcı statü mesajları yazdı. Facebook üzerinden oylanan bu mesajlar, ayrıca bir seçici kurul tarafından da derecelendiriliyor. The CUP’a davet edilecek 50 yaratıcı genç, Statusvertising değerlendirme sürecinin sonunda belli olacak!

İstanbul’da gerçekleşecek Kıtalararası Reklamcılık Kupası “The CUP”a davetiye kazanmak için The CUP’ın gençlik ayağı The Young CUP kapsamında, Facebook’ta Youth Republic ve Digital Youth tarafından tasarlanan “Statusvertising” yarışması sona erdi!  Şanslı isimlerden olabilmek için gençler, Facebook’ta statü mesajlarını güncelledi ve yaratıcılıklarını kullanarak The Young CUP’tan bahsetti.

Facebook’ta yaratıcı statü mesajları, değerlendirme süreci de tamamlandıktan sonra 50 gence 26-27 Ocak’ta İstanbul’da yapılacak kıtalararası Reklamcılık Kupası “The CUP”ın kapılarını açacak! Dünyanın en önemli yaratıcıları The CUP için 2 gün boyunca kıtaları birbirine yaratıcılıkla bağlayan şehir İstanbul’da olacak. The CUP’ta geçmişin söylemlerinden uzaklaşarak geleceğin ufku çizilecek. The Young CUP kapsamındaki Statusvertising gençlere işte bu ufkun kapılarını açacak.

Klasik reklam yöntemlerinden herhangi biri kullanılmadan, yalnızca kendi web sayfası üzerinden duyurulan Statusvertising yarışması için gençlerinin ilgisi yoğun oldu. Türkiye’nin dört bir yanından The CUP ile ilgili statü mesajlarının paylaşıldığı yarışmada en çok katılımın Karadeniz bölgesinden olması ise gözlerden kaçmadı. Karadenizliler sivri zekâlarını ve yaratıcılıklarını burada da sergiledi.  Ayrıca çeşitli sözlük platformlarından gençler de The CUP’ı es geçmedi; sözlüklerini doldururken bir yandan da The CUP ile ilgili mesajlarını paylaşmayı unutmadılar. 5.056  kişi sayfayı beğenirken uygulamayı kullanan kişi sayısı ise 6687 oldu. Ayrıca Statusvertising’de birbiriyle yarışan 314 adet aktif statü mesajına oy veren 4612 kişi, 8084 adet oy ile sayfanın hareketini hızlandırdı.

Ayrıntılar facebook.com/YoungCup’ta!

1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Güncel Haberler
Çalışanlar yapay zekaya istekli, "şirket kültürü" ise direniyor...
Çalışanlar yapay zekaya istekli, “şirket kültürü” ise direniyor…
Halk kütüphaneleri sessiz sedasız geri döndü!
Halk kütüphaneleri sessiz sedasız geri döndü!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube'da AI ile dublaj dönemi başladı
Haberler
YouTube’da AI ile dublaj dönemi başladı
Sena Tufan
12 Eylül 2025
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Haberler
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Nafizcan Önder
21 Eylül 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
Haberler
Binlerce yıllık turşu neden bir anda popüler oldu?
İrem Alimoğlu
6 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.