19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Televizyon izleyicisi ikinci ekran ile sosyalleşiyor!

Marketing Türkiye
14 Kasım 2013
1 dk okuma

Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Turkcell Teknoloji Zirvesi’ne konuk konuşmacı olarak katılan Pharos Digital’in CEO’su Emrah Fakir, “Reklamverenler için Tamamlayıcı İçerik Fırsatları” konulu sunumunda dünyada tüketicilerin televizyon izleme alışkanlıklarının hızla değiştiğine dikkat çekerek her üç kişiden birinin izlediği program ile ilgili tweet attığını vurguladı.

ABD’de yapılan bir araştırmaya göre akıllı telefon ve tablet sahiplerinin yüzde 85’inin ayda bir defa, yüzde 40’ının ise her gün olmak üzere televizyon izlerken maillerini kontrol ettiklerini, sosyal medya hesaplarını kullandıklarını veya web sitelerini incelediklerini açıklayan Emrah Fakir, ikinci ekranlar üzerinde alınan bu aksiyonların izlenilen içerikle ilişkilerinin oldukça kuvvetli olduğunu belirtti.

İzleyicilere seyrettikleri içeriklerin doğruluğunu kontrol etmek, bu içerikle ilgili başka insanların görüşlerini öğrenmek, kendi görüşlerini başka insanlarla paylaşmak ve yayında geçen ürünü satın almak için son derece interaktif bir yol sunan ikinci ekranların ve bu ekranlar üzerinden erişilebilen tamamlayıcı içeriklerin markalara yeni fırsatlar sunduğunu belirten Emrah Fakir, internet üzerinde tamamlayıcı içerikleri bulunan televizyon programlarının seyredilme oranlarının diğer programlara göre daha yüksek olduğunu da belirtti.

1 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
2 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
3 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
4 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
5 Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Zara 50. yaşını 50 moda ikonuyla kutluyor!
Güncel Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Reklam dünyası "tükenmişlik sendromu"nun pençesinde!
Reklam dünyası “tükenmişlik sendromu”nun pençesinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
2 hafta önce
Spotify, yeni müzik milyonerleri ($) yarattı...
Haberler
Spotify, yeni müzik milyonerleri ($) yarattı…
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
Amazon, Temu’ya meydan okuyor: Haul küresel pazara açılıyor
Haberler
Amazon, Temu’ya meydan okuyor: Haul küresel pazara açılıyor
Nafizcan Önder
4 Mart 2025
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
Haberler
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.