14 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Televizyon izleyicisi ikinci ekran ile sosyalleşiyor!

Marketing Türkiye
14 Kasım 2013
1 dk okuma

Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Turkcell Teknoloji Zirvesi’ne konuk konuşmacı olarak katılan Pharos Digital’in CEO’su Emrah Fakir, “Reklamverenler için Tamamlayıcı İçerik Fırsatları” konulu sunumunda dünyada tüketicilerin televizyon izleme alışkanlıklarının hızla değiştiğine dikkat çekerek her üç kişiden birinin izlediği program ile ilgili tweet attığını vurguladı.

ABD’de yapılan bir araştırmaya göre akıllı telefon ve tablet sahiplerinin yüzde 85’inin ayda bir defa, yüzde 40’ının ise her gün olmak üzere televizyon izlerken maillerini kontrol ettiklerini, sosyal medya hesaplarını kullandıklarını veya web sitelerini incelediklerini açıklayan Emrah Fakir, ikinci ekranlar üzerinde alınan bu aksiyonların izlenilen içerikle ilişkilerinin oldukça kuvvetli olduğunu belirtti.

İzleyicilere seyrettikleri içeriklerin doğruluğunu kontrol etmek, bu içerikle ilgili başka insanların görüşlerini öğrenmek, kendi görüşlerini başka insanlarla paylaşmak ve yayında geçen ürünü satın almak için son derece interaktif bir yol sunan ikinci ekranların ve bu ekranlar üzerinden erişilebilen tamamlayıcı içeriklerin markalara yeni fırsatlar sunduğunu belirten Emrah Fakir, internet üzerinde tamamlayıcı içerikleri bulunan televizyon programlarının seyredilme oranlarının diğer programlara göre daha yüksek olduğunu da belirtti.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
3 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
4 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
5 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Güncel Haberler
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Haberler
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
BMW logosunda sessiz dönüşüm
Haberler
BMW logosunda sessiz dönüşüm
Nafizcan Önder
19 Eylül 2025
Çalışanlar yapay zekaya istekli, "şirket kültürü" ise direniyor...
Haberler
Çalışanlar yapay zekaya istekli, “şirket kültürü” ise direniyor…
İrem Alimoğlu
6 gün önce
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Haberler
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Nafizcan Önder
9 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.