9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Teknosa gözünü satın almaya dikti

Marketing Türkiye
6 Ağustos 2012
1 dk okuma

Sabancı Holding’in tüketici elektroniği perakendeciliği alanında faaliyet gösteren iştiraki Teknosa, pazardaki satın alma fırsatlarını değerlendirmek üzere HSBC Yatırım Menkul Değerler ile danışmanlık sözleşmesi imzaladı. Teknosa KAP’a yaptığı açıklamada, “Şirketin büyüme stratejisi; organik olduğu kadar satın almalarla da büyümek şeklindedir. Söz konusu sözleşme çerçevesinde, Teknosa tüketici elektroniği sektöründeki olası satın alma fırsatlarını değerlendirmesi sürecinde danışmanlık alacaktır” dedi. Konuyla ilgili konuşan Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, “Elektronik perakende sektörü bu yıl 24 milyar TL’ye ulaşması beklenen büyüklüğü ve yıllık yüzde 15 üzerinde büyümesi ile cazip sektör. Bu sektörün geleceğine ve şirketimiz TeknoSA’nın rekabet gücüne inanıyoruz. Organik olduğu kadar satın almalarla da büyümek stratejimizin bir parçası. Pazarda bir konsolidasyon bekliyoruz, bu konsolidasyona daha önce 2007 yılında Alman EP ve 2011 yılında Amerikalı Best Buy firmalarını devralarak Teknosa liderlik etmişti. Yeni fırsatları değerlendirmesi için bir danışman görevlendirdik. Bir sonraki hamleyi yine biz yapmayı hedefliyoruz” dedi.

 

Teknosa Genel Müdürü Mehmet Nane de “Bilindiği gibi, geçen hafta 2012 yarıyıl neticelerimizi kamuoyuna açıkladık. Şirketimiz karlı ve bilançomuzda güçlü nakit pozisyonumuz var. Bu gücümüzü yeni satın almalarda kullanmak istiyoruz. Daha çok müşteriye Teknosa’nın üstün hizmet kalitesini ulaştırmayı hedefliyoruz” diye konuştu. Nane, danışmanlarla beraber fırsatları çok detaylı değerlendirerek, Teknosa’ya, Teknosa hissedarlarına ve müşterilerine değer katacak bir süreç oluşturacaklarını sözlerine ekledi. Geçen hafta yarıyıl sonuçlarını açıklayan Teknosa, cirosunu geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 29 artırarak 1 milyar TL’ye ulaştırmıştı. Denetlenmiş finansal sonuçlara göre aynı dönemde faaliyet karı yüzde 26 artışla 42 milyon TL’ye, net kar ise yüzde 14 artışla 20 Milyon TL’ye ulaşmıştı. Yılın ilk yarısında 29 mağaza açan Teknosa, bugün itibarıyla 280 mağaza ile hizmet veriyor.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İstanbul'da 4 gün süreyle toplantı, gösteri ve basın açıklaması yapılması yasaklandı!
Haberler
İstanbul’da 4 gün süreyle toplantı, gösteri ve basın açıklaması yapılması yasaklandı!
Marketing Türkiye
19 Mart 2025
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
Haberler
Yeni jenerasyon elektrikli aracı tercih ediyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Haberler
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Advertorial
3 Mart 2025
Amazon’dan kişiselleştirilmiş alışverişte yapay zeka adımı
Haberler
Amazon’dan kişiselleştirilmiş alışverişte yapay zeka adımı
Nafizcan Önder
27 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.