27 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Haberler

Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!

Sena Tufan
2 saat önce
2 dk okuma

Tchibo, globalde 75. ve Türkiye’de 20. yılını, “Bu Tutku Kutlanır” sloganıyla Grand Pera’da kutladı. Tchibo’nun Hamburg’da evlere posta yolu ile kahve satarak başlayan ve dünya markası olmaya uzanan benzersiz yolculuğun izleri, “Tchibo Kaffee No.75” etkinlik alanında kahve tutkunlarıyla buluşuyor. 75 yılı aşan kahve tutkusunu geleceğe iddialı şekilde taşıyan Tchibo’nun Türkiye’deki hedefi, gelecek 5 yıl içinde 50 milyon Euro yatırım ile çift haneli büyümeyi sürdürmek. 

Tchibo, hayatın sıradan anlarını keyifli deneyimlere dönüştüren yolculuğunun yıldönümünde kahve severlere “Bu Tutku Kutlanır” diyerek sesleniyor. Tchibo Türkiye’nin, yeni yıl itibarıyla yayınlanan iletişim kampanyası ile başlayan ve farklı noktalarda tüketicilerle buluşan 75. yıl kutlamalarının yeni durağı Grand Pera oldu. Markaya özel olarak hazırlanan “Tchibo Kaffee No.75” etkinlik alanında Tchibo’nun 75 yıllık yolculuğu gözler önüne seriliyor. Kahve posaları ile sabun yapımı, mono baskı ile bardak altlığı kişiselleştirme, kolaj teknikleri ile kahve temalı poster hazırlama gibi atölyelerin yanı sıra özel sergiler ve sürpriz hediyelerle dolu Tchibo Kaffee No.75; tüm kahve tutkunlarına kapılarını açıyor.

“Çift haneli büyümemizi sürdüreceğiz”

75 yılı aşan küresel başarı hikayesinin mirasını gururla taşıdıklarını ifade eden Tchibo Türkiye Genel Müdürü Burak Deniz, markanın gelecek vizyonunu şu sözlerle anlattı:

“Global kahve pazarının en önemli oyuncularından biri olan Tchibo’nun hikayesi, 1949’da Almanya’da evlere posta yoluyla kahve gönderimi yaparak başlıyor. Bize göre kahve, her yudumda bir hikâye saklayan, insanları birbirine yakınlaştıran ve ruhları ısıtan evrensel bir tutku. Bu tutkuyu 75 yıldır kahve severlerle birlikte büyüttük. Bu sene aynı zamanda Türkiye’deki varlığımızın 20’nci yılı. Türkiye’deki 20 yıllık başarı hikâyemizle de kahve pazarının gelişiminde öncü rol oynadık ve ‘Kahve denince Tchibo’ algısını güçlendirdik. Farklı damak tatları ve hazırlama yöntemlerine uygun paketli kahve seçeneklerimizden, Alman kalite ve güvencesini yansıtan kahve makinelerimize, kahve keyfini tamamlayacak eşlikçi ürünlerimize ve kahve barı seçeneklerine kadar kahveye dair her şeyi sunuyor ve kahve severlerin eşsiz kahve keyfini yaşamaları için büyük bir tutkuyla ilerliyoruz. Türkiye’de ve dünyada kahve kültürünün gelişimine öncülük ederken, tüketicilerimize en iyi kahve deneyimini sunmak için her adımda özenle çalıştık. Premium kahve kategorisindeki öncü konumumuzu güçlendirirken, sürdürülebilir büyüme hedefimizle yatırımlarımıza devam edeceğiz. 20 yıllık başarılarımızdan ve 75 yılı aşan tutku dolu yolculuğumuzdan aldığımız güçle 2028 vizyonumuza ilerlerken, büyümemizi kararlılıkla sürdüreceğiz. Bu kapsamda, önümüzdeki 5 yıl için hedefimiz, 50 milyon Euro yatırım ile çift haneli büyümeye devam etmek.”

“En büyük gücümüz; insan kaynağımız”

“Tchibo’nun Türkiye’deki 20 yıllık serüveninde en büyük gücü, çalışanlarının tutkusu ve yeteneği oldu. Kurumsal kültürümüzün temelinde, insan kaynağına verdiğimiz değer ve çeşitliliğe olan inancımız yatıyor. Global uzmanlığımızdan aldığımız güçle kurduğumuz Tchibo Akademi ile kendi yeteneklerimizi geliştirirken bir yandan da sektörümüzün geleceğine yön verecek yetenekleri de yetiştiriyoruz. Özellikle gurur duyduğumuz bir başka nokta ise kadın istihdamına verdiğimiz önem. İnsan kaynağımızın yaklaşık %55’ini kadınların oluşturması tesadüf değil, bilinçli bir tercih. Kahve kültürünü yaygınlaştırırken, kadınların iş dünyasındaki varlığını güçlendirmeyi temel değerlerimizden biri olarak benimsedik. Bu yaklaşım, yalnızca kurumsal kültürümüzü zenginleştirmekle kalmadı, aynı zamanda pazarda farklılaşmamızı ve yenilikçi bakış açılarıyla büyümemizi sağladı.”

“Gençlere ve kahve tutkunlarına özel deneyimler”

75. yıl kutlamalarına gençlerle başlayan Tchibo, üniversite öğrencilerine 10 Şubat’tan bu yana mağazalarındaki tüm içeceklerde geçerli yüzde 25 indirim fırsatı sunuyor. İstanbul’daki seçili mağazalarında yenilikçi konseptiyle kahve deneyimini farklı bir boyuta taşıyan marka, Nisan ayı itibarıyla taze fırın ürünleriyle zenginleştirdiği atmosferiyle de dikkat çekiyor. Tchibo, üniversite öğrencilerinden yeni nesil kahve tutkunlarına, sabahın ilk ışıklarından günün son dakikalarına kadar kahvenin büyüsünü yaşamak isteyen herkes için, yıl boyunca yenilikçi yaklaşımlar, özel fırsat ve kampanyalar sunmaya devam devam edecek.

1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
3 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
4 ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
5 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
Güncel Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Papara’ya yasa dışı bahis soruşturması
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

OpenAI'den dev hamle: "Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor" iddiası
Haberler
OpenAI’den dev hamle: “Kodlama aracı Windsurf’ü 3 milyar dolara satın alıyor” iddiası
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
Haberler
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
İrem Alimoğlu
2 gün önce
Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın platformu Max artık Türkiye’de
Haberler
Warner Bros. Discovery’nin dijital yayın platformu Max artık Türkiye’de
İrem Alimoğlu
15 Nisan 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Nafizcan Önder
18 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.