8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

TBWA\ISTANBUL’dan atamalar

Marketing Türkiye
13 Kasım 2012
1 dk okuma

 

TBWA\ISTANBUL, sektörde son yıllarda dikkat çeken ve hız kazanan başarı ivmesi ardından, yönetimde atamalar gerçekleştirdi. Ajansın sergilediği bu başarıda, konkurlarla art arda portföyüne kattığı büyük markalar, Türkiye ve yurtdışındaki yarışmalarda göstermiş olduğu yüksek performans ve ajans yapısının yıllar içinde istikrarla oluşturduğu kendine has TBWA kültürü önemli rol oynuyor. Tüm bunların gerçekleşmesinde büyük ve somut katkılar sağlamış yönetim ekibindeki atamalar şöyle: 9 senedir TBWA\ISTANBUL’da çalışmakta olan ve şu anda Marka Grubundan Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı görevini yürüten Burcu Özdemir Kayımtu, Genel Müdür (Managing Director) pozisyonuna atandı. 12 senedir TBWA\ISTANBUL’da Stratejik Planlama bölümünde görev alan Toygun Yılmazer, Stratejik Planlamadan Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı görevinden, Chief Strategy Officer (CSO) görevine atandı. Toygun Yılmazer yeni görevinde, TBWA\GROUP bünyesindeki şirketlerin Stratejik Planlama departmanlarının birleşimiyle oluşturulan ST\ART yapılanmasının da liderliğini üstlenecek. 6 senedir TBWA\ISTANBUL’da çalışmakta olan İlkay Gürpınar, Kreatif Ekipten Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı görevinden, mevcut TBWA markalarının sorumluluğunun yanı sıra TBWA global yaratıcı işlerinde ve yönetiminde de aktif rol alacağı Chief Creative Officer (CCO) görevine atandı. 5 senedir TBWA\ISTANBUL’da çalışmakta olan Emre Kaplan, Kreatif Direktör pozisyonundan, yönetsel alanda da aktif olacağı Executive Creative Director (ECD) görevine getirildi. Yine bu büyük başarıda rol oynayan, ajansın değerli çalışanlarından, 4 senedir Kreatif Direktör olarak çalışan Volkan Karakaşoğlu ve 5 senedir Stratejik Planlama Direktörü olarak görev alan Tuğyan Çelik ise, tüm TBWA kararlarının alınmasında birebir aktif olan, CEO Cem Topçuoğlu liderliğindeki 7 kişilik TBWA yönetim ekibine katıldı.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
2 hafta önce
OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
Haberler
OpenAI, GPT-5.1’i tanıttı: ChatGPT artık daha kişisel, daha anlaşılır ve çok daha “insansı”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Haberler
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.