13 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

TBWA\İstanbul Kreatif Ekibi Cannes’dan sesleniyor

Marketing Türkiye
17 Haziran 2014
2 dk okuma

Cannes Lions 2014’ün Creative Effectiveness, Promo & Activation, PR ve Direct Lions,  kategorisinin kazananları dün akşam gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Ödül alan ajansların heyecanları Lions Daily News kameralarına yansıdı. Bu yılın ilk kazananlarının verdiği kısa söyleşilerden oluşan video ödül töreni sonrası kreatif ekipleri kırmızı halıda yakaladı… Aralarında PR kategorisinde Cannes Gold Lion’u kucaklayarak Türkiye’ye bu yılın ilk Lion’unu getiren  TBWA\İstanbul Kreatif ekibinin de bulunduğu video oldukça eğlenceli ve renkli anlara tanıklık ediyor.

Cannes Lions 2014’un Creative Effectiveness kategorisine, geçtiğimiz yıl “Dumb ways to die” ile damgasını vuran McCann Melbourne, bu yıl da Avustralyalı demiryolu şirketi V/Line için hayata geçirdiği Guilt Trips kampanyasıyla büyük ödülü kaptı!Creative Effectiveness kategorisinde Grand Prix’in sahibi olan kampanya her yıl evlerinden çıkan ama nadiren evlerine dönen Avustralyalı gençleri hedefliyor.

Bu yıl 75 ülkeden 3 bin 241 başvurunun yapıldığı Promo & Activation kategorisinde Adam & Eve DDB Londra’nın Harvey Nichols için hazırladığı “Sorry I Spent It on Myself” başlıklı Noel kampanyası hem Grand Prix hem de Altın Lion kazandı. Kampanya Noel zamanı Harvey Nichols markasının meşhur ürün ve fiyatlarının aksine diş fırçası, bulaşık teli, tuzluk gibi ürünlerden oluşan uygun bütçeli bir paket fikrinden yola çıkıyor.  Promo & Aktivasyon Jüri Başkanı Susan Credle kampanyanın internette büyük ilgi gördüğünü ve insanların kampanyaya çılgın bir sempati beslediklerini dile getiriyor.

Bin 850 işin yarıştığı PR kategorisinde bu yıl Grand Prix’in sahibi ise Chipotle’ın fast casual akşam yemeği servisi için yaptığı “The Scarecrow” başlıklı işiyle Los Angeles’tan Creative Artists Agency’nin oldu. “The Scarecrow” başlıklı iş aslında yeme-içme problemlerine dikkat çekecek bir mobil oyun. Ancak iki ay içinde 126 milyon 782 binden fazla Twitter görüntülenmesi ve AppStore’dan 650 binden fazla kez indirilmesiyle dikkatleri üzerine çekmeyi başaran mobil uygulama nihayetinde Grand Prix’in sahibi oldu. 

Cannes Lions 2014’ten Türkiye’ye ilk aslanı getiren ajans ise TBWA\İstanbul oldu.  PR kategorisinde Cannes Gold Lion’u kucaklayan TBWA\İstanbul, Radikal Gazetesi için hazırladığı “Fading News” adlı kampanyayla Medya, Sanat & Eğlence ve Halkla İlişkiler & Lobicilik alt kategorisinden Altın Aslan’a sahip oldu.

Direct kategorisine Grand Prix, OgilvyOne London’ın British Airways için çalıştığı “Magic of Flying” başlıklı projeyle İngiltere’ye gitti.Ajans, British Airways için hazırladığı interaktif reklam panolarına yeni bir boyut getirdi. Londra’nın Batısı’nda yer alan Chiswick yakınlarına yerleştirilen Clear Channel’ın Storm adlı reklam panoları uçakların GPS verilerine göre çalışıyor.

{youtube}JgpANgI3P3k|450|280{/youtube}

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
Uber, Getir için 1 milyar dolarlık teklifle masada
3 Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu...
Amazon Türkiye açıkladı: Türk halkı indirim yorgunu…
4 General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
5 DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Back to School" döneminin yıldız markaları!
Haberler
“Back to School” döneminin yıldız markaları!
Nafizcan Önder
27 Eylül 2025
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
Haberler
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Haberler
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Nafizcan Önder
28 Eylül 2025
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
29 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.