Tadım’ın performans pazarlaması konkuru sonuçlandı

Tadım, Mart 2020’de başlattığı konkur sürecini tamamladı. Performans pazarlamasına, içerik üretiminin veri yönetimiyle entegre olduğu yeni bir yaklaşım getiren Neodigital ve etcetera, Tadım’ın performans pazarlama alanındaki çözüm ortakları oldu. 

Markalar için performans pazarlaması çözümleri üretmenin yolu, doğru veri yönetimi ve buradan beslenen, tüketilebilir içerik üretimini bir araya getirmekten geçiyor. Medya tüketim alışkanlıklarında yaşanan değişimi analitik veriyle harmanlayarak iletişim stratejileri geliştiren Neodigital, Tadım’ın performans pazarlama alanındaki çözüm ortağı oldu. Neodigital, bu iş birliği kapsamında Tadım’ın teknoloji tabanlı reklam satın alma, performans analizi, teknoloji araçları yönetimi ve SEO hizmetlerini yürütmekten sorumlu olacak. Belirlenen hedefler doğrultusunda içerik pazarlaması stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması süreçlerinin yönetimi ise etcetera tarafından gerçekleştirilecek. Geliştirilen bu çözüm ortaklığı sayesinde, son yıllarda global çapta önem kazanan “İçerik Odaklı Performans Pazarlaması” iş modelinin Tadım için hayata geçirilmesi ve markanın farklı hedef kitleleri için aynı zamanda bir yayıncı gibi konumlanması hedefleniyor.

 

İLGİLİ HABERLER