Sürdürülebilir dönüşüm nasıl sağlanır?
Bundan sekiz yıl önce Marketing Management Institute (MMI) Türkiye ve Marketing Türkiye dergisinin inisiyatifiyle düzenlenmeye başlayan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) bu yıl sekizinci kez katılımcılarını ağırlamaya hazırlanıyor. 12 Eylül 2013 tarihinde TTNET, Türk Telekom ve Avea’nın Ana Sponsorluğunda Swissotel The Bosphorus’da yüzlerce pazarlama profesyonelini bir tam gün boyunca ağırlayacak olan zirvede interaktif pazarlama profesyonellerinin gündemini meşgul eden tüm konular masaya yatırılacak. Bu yılki zirvenin ana konuşmacısı David Berkowitz olacak. Publicis Group’a bağlı MRY adındaki ajansın CMO’luğunu üstlenen Berkowitz, “Cyborg Tüketici Çağında Pazarlama” konulu bir sunumla İPZ katılımcılarıyla buluşacak. Bunun yanı sıra bu yılın katılımcıları TTNET, Türk Telekom, Avea, PepsiCo, Tanı, IBM, Yapı Kredi, Kale Seramik, Local Time gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın “Dönüşüm ve Uyum” hikayesini dinleme fırsatı bulacak.
Güncel Haberler