Su, ateş ve toprak, son dönemde bu kadar iddialı kullanılmamıştı
E.C.A’yı hiç böyle görmemiştim. Görmemiştim çünkü bir vakıf tarafından yönetilen Elginkan Holding’in kendini, ürünlerini ortaya koyuşu her zaman daha yumuşak tondan olmuştu. Şirket kazancını eğitime yatırdığından üretim yaptığı sektörlerdeki rakipleri baskın iletişim yapmasına rağmen sakin tavrını hiç değiştirmemişti. “Toprağa ve Suya Hayat Veren Marka” sloganıyla iletişime başlayan SEREL, Isıya Yön Veren E.C.A kampanyaları görüyorum ki oldukça iddialı. Dinamizm, enerji ve tutkuyu bir arada ifade eden reklam kampanyaları CEN Ajans tarafından yapılmış. Serel’in anlatımında suyun yumuşaklığından faydalanılırken, E.C.A kombileri için ateşin tutkulu dinamizminden yararlanılmış. Üç film de dikkat çekici. Her defasında başka bir ayrıntısını yakalamak üzere dikkatlice izlenebiliyor. Filmde 3D ve 2D animasyonlar kullanılması anlatımı masalsı bir dünyaya taşırken post prodüksiyon aşaması epey uzun sürmüş. CEN Ajans’la iddialı ve yüksek tondan mesaj vermeye başlayan Elginkan markaları bakalım bu tonalitesini sürdürecek mi?
Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır.
Güncel Haberler