Spotify 14 Şubat’ta medya çalışanlarını eşleştiriyor!

 

Spotify’ın 2016 sürprizi, “Music Matchmaker” uygulaması… Medya dünyasının yalnız kalplerinin, bu Sevgililer Günü’nde aşkı ve arkadaşlığı bulması için tasarlanan uygulama 4 Şubat’ta aktifleşiyor.

Türkiye’nin de dahil olduğu 12 Avrupa ülkesinde tanıtılan “Music Matchmaker” uygulaması, medya planlama ajansı çalışanlarını, sevdikleri müzikler doğrultusunda kendi ajanslarından ve ülkelerindeki farklı ajanslardan kişilerle eşleştiriyor.

Medya dünyasına özel olarak yaratılan uygulama ile Spotify, insanları müziğin gücü aracılığıyla birbirine bağlamayı ve Sevgililer Günü’nde medya dünyasına sevgi ve heyecan katmayı amaçlıyor. Uygulama, ilk kez tanıtıldığı 2015 yılında 2000’in üzerinde kişiye erişti. Bu yıl kampanya, Avrupa’daki yüzlerce ajanstan binlerce çalışanın dahil olduğu daha geniş bir kitleyi hedef alıyor.

Eşini bulmak isteyenlerin, spotify.com/musicmatchmaker adresine girerek kampanya şifresini girmesi ve konumu ile müzik tercihlerini belirtmesi yeterli. Uygulama kullanıcıları, müzik zevklerine göre ofislerinden 3 kadın ve 3 erkeğin yanı sıra, ülkelerindeki farklı bir ajanstan 3 kadın ve 3 erkek ile de eşleştirecek. Müzik partnerleri ile eşleşenler, e-posta aracılığıyla iletişime geçerek müzik zevklerini tartışma veya Sevgililer Günü için akşam yemeği planı yapma fırsatı yakalayacak.

Markaların, Spotify üzerinde yenilikçi, zengin ve ilgi çekici deneyimleri kolayca yaratabileceğini de gösteren “Music Matchmaker” uygulaması; Türkiye’nin yanı sıra Birleşik Krallık, Almanya, Fransa, İspanya, İtalya, İsveç, Norveç, Finlandiya, Danimarka, Hollanda ve Belçika’da kullanılabilecek.

İLGİLİ HABERLER