Social Media Awards Turkey 2020 Jürisi kazananları belirlemek için bir araya geliyor
Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif veriler ve jüri değerlendirmesiyle ölçen en kapsamlı yarışma Social Media Awards Turkey 2020’de Büyük Jüri kazananları belirlemek için toplanıyor.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl dördüncüsü düzenlenen Social Media Awards Turkey 2020, Jüri Başkanı ve Reklamcılar Derneği Başkanı Volkan İkiler’in öncülüğünde 22 Ağustos Cumartesi online olarak bir araya gelecek. Jüri yarışmaya 24 kategoride başvuran 567 iş arasında finale kalan 323 işi değerlendirerek kazananları belirleyecek.
Her biri alanında uzman 64 isimin yer aldığı ve UNITE Edelman Yürütme Kurulu Başkanı Işıl Arıdağ, Publicis Groupe Yönetici Kreatif Direktörü Can Faga, Ajans Ultra Managing Partner Lize Karaboğa’nın Jüri Başkan Yardımcısı olarak görev aldığı Social Media Awards Turkey 2020’de bu yıl da Deloitte Türkiye uzmanlığıyla değerlendirme sürecine katkıda bulunacak.
Projeler arasından en çok beğenilen case video çalışmasına “En İyi Case Video” ödülü verilirken tüm jürinin en beğendiği çalışma “Grand Prix” ödülünün de sahibi olacak.
Jüri oylamasının ardından belirlenecek olan kazananlar ödüllerine önümüzdeki günlerde gerçekleştirilecek bir törenle kavuşacak.
Ödüllerin Verileceği Kategoriler
Social Media Awards Turkey 2020; Jüri Ödülleri, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç temel bölümden oluşuyor. Toplam 24 kategoride gerçekleşen başvuruları kapsamlı kriterlerle değerlendiren Jüri Ödülleri, markaların sosyal medya ve dijital dünyada gerçekleştirdiği kampanya, proje ve stratejileri inceleyerek en başarılı marka ve ajansları belirliyor
JÜRI ÖDÜLLERİ BÖLÜMÜNDE YER ALAN KATEGORİLER
➞ Sosyal Medya Kampanyası
➞ Gerçek Zamanlı Kampanya
➞ Özel Gün Kampanyası
➞ Mikrosite Kampanyası
➞ Kurumsal Blog
➞ Fikir Önderi ve Fenomen Kampanyası
➞ Sosyal Medyada Verinin Etkili Kullanımı
➞ Viral Video
➞ Sosyal CRM Yönetimi
➞ Sayfa ve Topluluk Yönetimi
➞ Online Offline Entegrasyonu
➞ Sosyal Sorumluluk İletişimi
➞ Mobil Odaklı Kampanya
➞ Mobil Uygulama
➞ Kurumsal Web Sitesi
➞ Dijital PR Çalışması
➞ Arama Motoru Kampanyası
➞ Online Reklam
➞ Online Medya Satın Alma
➞ İçerik Pazarlama Kampanyası
➞ Yeni Teknolojilerin Kullanımı
➞ Farklı Fikirler
➞ Küçük Bütçeli Büyük İşler
➞ Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
VERİ ÖDÜLLERİ BÖLÜMÜNDE YER ALAN KATEGORİLER
SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri bölümünde 50’ye yakın sektörde sosyal medyanın en başarılı markaları belirlenecek. Başvuru gerektirmeyen bu bölümde ödüller, markaların sosyal medyadaki performanslarını ölçen SocialBrands’in veri analitiği yöntemiyle belirlenecek.
➞ Alışveriş Merkezleri
➞ Mağazalar
➞ Zincir Marketler
➞ Sipariş
➞ Teknoloji Marketleri
➞ Kültür Sanat
➞ Online Alışveriş
➞ Online Alışveriş Çocuk Bebek
➞ İlan
➞ Moda
➞ Ev Geliştirme
➞ Ev ve Yaşam
➞ Küçük Ev Aletleri
➞ Mobilya
➞ Özel İlk Orta Eğitim Kurumları
➞ Üniversiteler
➞ Özel Üniversiteler
➞ Kafe
➞ Restoran
➞ Fast Food
➞Dijital TV Platformları
➞ Sağlıklı Yaşam ve Spor
➞ Kahve Zincirleri
➞ Akaryakıt
➞ Enerji Şirketleri
➞ Özel Bankalar
➞Kamu Bankaları
➞ Katılım Bankaları
➞ Kredi Kartları
➞ Online Bankacılık
➞ Mücevherat
➞ Aksesuar
➞ Ayakkabı
➞ Erkek Giyim
➞ Giyim Mağazacılık
➞ İç Giyim
➞ Kadın Giyim
➞ Günlük Giyim
➞Bebek Ürünleri
➞ Gazlı İçecek
➞ Gazsız İçecek
➞ Kişisel Bakım
➞ Temizlik
➞ Gıda Şirketleri
➞ Network Pazarlama
➞ Süt Ürünleri
➞ Temel Gıda
➞ Evcil Hayvan
➞ Mekân ve Etkinlikler
➞ Müzeler
➞ Holdingler
➞ Kariyer
➞ Otomotiv Üreticileri
➞ Lastik
➞ Motosiklet
➞ Otomotiv Yan Sanayi
➞ Servis ve Platformlar
➞ Sağlık Kurumları
➞ İlaç
➞ Araç Kiralama
➞ Havalimanları
➞ Hava Yolu Şirketleri
➞ Oteller
➞ Tur Şirketleri
➞ Kara Yolları Ulaşım
➞ Telekomünikasyon
➞ Teknoloji Üreticileri
➞ Yazılım
➞ Kargo Şirketleri
➞ Sigortacılık
➞ Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları
➞ Güvenlik
➞ Boya
➞ Gayrimenkul
➞ İnşaat Firmaları
➞ İklimlendirme
➞ Seramik
Grand Prix
Social Media Awards Turkey’de yarışan tüm projeler arasında jüri üyeleri tarafından en yüksek puana layık görülen proje ve SocialBrands verilerine göre sosyal medya performansı en yüksek olan marka Grand Prix ile ödüllendirilecek.