Social Media Awards Turkey 2019’da başvurular başladı
Türkiye’deki tüm marka ve ajansların yer aldığı geniş kapsamlı ilk yarışma olan Social Media Awards Turkey, markaların sosyal medyadaki en iyi projelerini ve sosyal medyadaki başarılarını istatistiksel performans kriterleri kullanarak değerlendiriyor. Başvuruların bugün itibarıyla başladığı yarışmanın ödülleri görkemli bir törenle sahiplerini bulacak. 1 Nisan 2018 – 1 Mart 2019 tarihleri arasında ilk kez yayınlanan sosyal medya ve dijital projeler ile markaların sosyal medya performanslarının yarışacağı törende reklam verenlerin ve ajansların başarısı hem objektif sosyal medya verileriyle hem de jüri değerlendirmesiyle incelenecek ve ödüllendirilecek.
Sosyal medyaya emek veren kurumlar ve ajanslar için teşvik edici olmayı amaçlayan Social Media Awards Turkey ödülleri, kampanya ve içerik üretimindeki kaliteyi her yıl yukarı taşımaya katkıda bulunmayı hedefliyor. Türk pazarlama sektöründe bağımsız bir şirket tarafından destek verilen ilk yarışma olan Social Media Awards Turkey, Deloitte Türkiye’nin desteğiyle verilere dayanan şeffaf yapısını daha da güçlü bir yapıya kavuşturdu.
En başarılı projeler ve en etkili sosyal medya performansları ödüllendirilecek
Social Media Awards Turkey yarışması Jüri Ödülleri, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç temel bölümden oluşuyor. Tüm başvuruları kapsamlı kriterlerle değerlendiren Jüri Ödülleri, markaların sosyal medya ve dijital dünyada gerçekleştirdiği kampanya, proje ve stratejileri inceleyerek en başarılı marka ve ajansları ödüllendiriyor. Başvuruları incelerken BoomSonar’ın sağladığı performans verilerini de kullanacak olan jüri, tüm kategorilerde en başarılı üç çalışmayı ödüllendirecek. SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri 50’ye yakın farklı sektörde toplam 32 binden fazla sosyal medya hesabının bir yıllık dönemdeki performansını ölçümleyerek, en başarılı markaları ödüllendiriyor. Tamamen veriye dayanan performans ölçümlemeleriyle belirlenen ödüller, BoomSonar’ın sosyal medya marka ölçümleme ve puanlama sistemi SocialBrands sıralamalarına dayanıyor. SocialBrands’in aralarında toplam etkileşim sayısı, hayran sayısı, hayran artışı, performans istikrarı, etkileşimlerin iletilere göre dağılımı, etkileşim oranları, farklı ileti türlerinin kullanım oranları, iletilerde hashtag ve mention kullanımı ve sayfa bilgileri gibi toplam otuzdan fazla kriter içeren benzersiz algoritmasıyla hazırlanan sıralama, tamamen istatistiksel bir ölçümleme sunuyor. Sosyal medyada nitelik ve niceliği bir arada göz önünde bulundurmayı prensip edinen Social Media Awards Turkey’de büyük ödül olan Grand Prix ise markaların yıl boyunca performansının hem SocialBrands’in objektif sosyal medya verileri hem de jürinin tarafsız değerlendirmesi ışığında belirlenecek.
Başvurular başladı
29’uncu yılını geride bırakan Türkiye’nin lider pazarlama platformu Marketing Türkiye ve Türkiye’nin ilk ve en gelişmiş sosyal medya takip, analiz, yönetim ve akıllı iş platformu BoomSonar, sosyal medyanın gelişimine katkıda bulunan marka ve kurumları bir araya getirdiği Social Media Awards Turkey 2019’da başvurular başladı.
Yarışma, katılım ve başvuru ile ilgili detaylar için tıklayın