22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Simit Sarayı 100 mağaza daha açacak

Marketing Türkiye
22 Ocak 2014
1 dk okuma

Simit Sarayı, Suudi Arabistan’ın en büyük yatırımcı şirketlerinden biri olan turizm, inşaat ve eğlence sektöründe yatırımlar gerçekleştiren Al Hokair Group ile master franchise sözleşmesi imzaladı. Anlaşma kapsamında 2018 yılına kadar Suudi Arabistan, Katar, Bahreyn, Birleşik Arap Emirlikleri, Umman ve Ürdün dahil olmak üzere beş ülkede 100 Simit Sarayı mağazasının açılması hedefleniyor.

Suudi Arabistan’ta gördükleri ilgiden büyük mutluluk duyduklarını belirten Simit Sarayı İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukcu, “Ortadoğu’da simite inanılmaz bir ilgi var. Markamızı çok seviyorlar, başta Araplar olmak üzere diğer ülke vatandaşları Mekke mağazamıza çok büyük ilgi gösteriyor. 2012 yılında açılan Mekke Simit Sarayı, açıldığı günden bu yana yurtdışı Simit Sarayı mağazaları arasında en yüksek ciro yapan mağaza. Gördüğümüz bu yoğun ilgi üzerine Suudi Arabistan’daki çalışmalarımızı hızlandırma kararı aldık ve Suudi Arabistan’ın en büyük yatırımcı şirketlerinden Al Hokair Group ile bir işbirliği anlaşması imzaladık” dedi.

Simidi ve diğer geleneksel Türk lezzetlerini dünyaya tanıtarak, Türkiye’den bir dünya markası çıkarma ve diğer markalara da öncü olma hedefine her geçen gün daha da yaklaştıklarını söyleyen Kavukcu, “Aylık ortalama 800 adet franchise başvurusu alıyoruz, bu taleplerin yarısından çoğu yurt dışından geliyor. 2014 yılında İngiltere, Amerika, Suudi Arabistan, Katar, Bahreyn, Birleşik Arap Emirlikleri, Umman ve Ürdün’de yeni mağazalar açacağız, Hollanda ve Almanya pazarlarındaki büyümemizi de sürdüreceğiz. 2018 yılında ise Türkiye’de 440, yurtdışında 560 olmak üzere toplam 1000 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Rekabet Kurumu şirket çalışanlarını diskalifiye edebilir mi?
Haberler
Rekabet Kurumu şirket çalışanlarını diskalifiye edebilir mi?
Marketing Türkiye
6 Ekim 2025
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Haberler
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.