5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Silverline’a Turquality desteği

Marketing Türkiye
11 Haziran 2014
1 dk okuma

Silverline Ankastre, global ligde yükselme hedefine önemli katkı sağlayacak Turquality Destek Programı’na dahil oldu.

Türkiye’nin ihracatta ilk 500 firması arasında yerini alan ve bugün 5 kıtada 60 ülkeye ihracat gerçekleştiren Silverline; Turquality’nin verdiği 5 yıllık destekle birlikte 100 ülkeye ihracat yapmayı hedefliyor. Türk firmalarının yurtdışında markalaşma hedeflerine katkıda bulunmak için kurulan Turquality Destek Programı’na katılan Silverline Ankastre, yeni pazarlar peşinde. Geçtiğimiz yılı 48.5 milyon dolar ihracat ile kapatan Silverline,  yeni açıklanan 2013 yılı Türkiye’nin ihracatta ilk 500 firması sıralamasında 415. sırada bulunuyor. Silverline Ankastre’nin Turquality destek programına katılımı ile ilgili İstanbul Hilton Otel’de gerçekleştirilen toplantıda konuşan Silverline CEO’su Mustafa Laçin, Turquality Destek Programına dâhil olmalarının ardından şirketin markalaşma stratejisi hakkında bilgi verdi. Mustafa Laçin “Yapacağımız marka yatırımlarını daha fazla ve daha kısa sürede yaparak, bu süreci layıkıyla yönetip, global markalar karşısında fark yaratmak istiyoruz. Dünya pazarındaki markalaşma yatırımlarımızı artırmayı ve 2018 yılına kadar ihracat hacmimizi 3 kat büyütmeyi planlıyoruz. Öncelikli hedefimiz, faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde pazar payımızı ve marka bilinirliğimizi artırmak. Bu hedefe gitmek için, söz konusu ülkelerde dağıtım kanalını çeşitlendirip güçlendirerek, Silverline Exclusive Shop sayılarını artıracağız. Faaliyette olduğumuz ve yeni gireceğimiz ülkelerde ‘Global düşünüp yerel hareket etme’ stratejisi üzerinden yürüyerek yerel reklam çalışmaları yapacağız” açıklamasını yaptı.

Markası olmayan firmalar zorlanacak

Sponsorluklar, saha etkinlikleri, yazılı ve görsel medyada yapılacak tanıtım faaliyetleriyle her ülkeye özel iletişim planları hazırlayarak marka bilinirliliğini artırmayı hedeflediklerini belirten Laçin, pazarın yaklaşık yüzde 100 büyüdüğünü ifade ederek, “Avrupa en büyük pazarımız olmaya devam ediyor. Bu başarımızın sebebi markamıza olan inancımız ve bu doğrultuda yaptığımız yatırımlarımız. Markası olmayan firmalar gelecekte bugün olduğundan çok daha fazla zorlanacaktır. Avrupalı firmalardan birçoğu kendi markalarını yaratamadığı için battı” şeklinde konuştu. 

1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
4 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
5 OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Güncel Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Ferruh Altun
3 hafta önce
Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Haberler
Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Sena Tufan
11 Eylül 2025
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
Haberler
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
İrem Alimoğlu
18 Eylül 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.