18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Silk and Cashmere’de yönetimi yeni kuşak devraldı
Haberler

Silk and Cashmere’de yönetimi yeni kuşak devraldı

Marketing Türkiye
20 Ocak 2020
3 dk okuma

Silk and Cashmere’de yönetimi yeni kuşak devraldıFerhat Zamanpur, 1 Ocak 2020 tarihinden itibaren Silk and Cashmere’in CEO’su olarak atanırken Yasemin Zamanpur ise Kreatif Direktör görevine getirildi. Ayşen Zamanpur yeni kuşağın görevi devraldığını basına gönderdiği mektupla açıkladı. İşte o mektup: m

“Değerli Basın Mensubu Dostum,

Silk and Cashmere’e Türk basını ilk günden itibaren çok büyük ilgi gösterdi ve her zaman dediğimiz gibi Marka olmamızda basınımızın önemli katkısı tartışılamaz. Dile kolay, 10.10.1992’de İç Moğolistan bozkırlarında en kaliteli kaşmire ulaşmak, onu ipekle birleştirmek ve dünyada bir niş olarak gördüğümüz yüksek kaliteli bir kaşmir- ipek markası yaratmak amacıyla çıktığımız bu zorlu yolculukta, 28. yıla girerken yurt içi ve yurt dışında güvenilen ve sevilen bir marka olmayı başarmanın ekipçe gururu içindeyiz.

Perakende zaten her daim devinim içinde, hareketli canlı bir sektör ama son on yılda yaşadığımız dijitalleşme sektörün kurallarını adeta yeniden yazdı. Bu önlenemez yükseliş, tüketici davranışlarını çok boyutlu değerlendiren veri analizindeki sınırsız gelişimler, mobil uygulamaların ve yazılımların yarattığı inanılmaz olanaklar ve teknolojideki çok hızlı gelişmelerin çarpıcı etkisi ile çok ama çok farklı bir boyuta taşıdı. Artık yepyeni kavramlarla ve yönelimlerle karşı karşıyayız.

Şanslıyız ki Markamızdaki ikinci nesil bu “yeni perakende” akımını çok erken kavradı ve gerekli bir dönüşüme imza attılar. Yeni yıla girişimizle beraber şirketimizde onuncu yılını dolduracak olan bu yeni nesille ilgili bugün önemli bir görev devir teslimi anonsunu öncelikle sizlerle paylaşmak istiyorum.

Oğlumuz Ferhat Zamanpur, 2008’de işletme ve pazarlama dallarında üniversite eğitimi aldığı University of Southern California’dan mezun olup, Los Angeles’ta büyük bir tıp grubunun pazarlama bölümünde çalıştı. Orada iki sene tecrübe kazandıktan sonra 2010’da ülkemize döndü ve Silk and Cashmere’in grafik bölümünde işe başladı. Bir süre sonra kurumsal pazarlamaya yükseldi ve sonrasında en büyük katkılarından birinin dokunduğu e- ticaret bölümünde işe başladı. Bu bölümü baştan yapılandırıp markamızın online alanda ciddi atağa kalkmasını sağlayan adımları attı. Bundan hemen sonra 500 gün süren ve markamızın “rönesansı” olarak adlandırdığımız marka yenileme (rebranding) projemizi yönetti. Markamızın her alanı dışında şirketimizin de her departmanına yansıyan bu evrenselleşme süreci yaşam eğrimizi ciddi anlamda yukarı taşıdı.

En önemli katkılarından biri ise 2012 yılında şu an Türkiye perakendesinin en büyük kampanyası haline gelen Black Friday’i Türkiye’ye getirmesi ve ekibiyle tam anlamıyla eksiksiz ve tüm kurallarıyla uygulayarak başlatması oldu. Bu başarıyı gören perakende sektörü birkaç yıl sonradan yolumuzu takip edip katılmaya başladı ve özellikle bu yıl artık neredeyse kampanyaya dahil olmayan kalmadı.

Bahsettiğim gibi şirketimizde onuncu yılını doldurmak üzere olan ve 2015’den itibaren CMO (Pazarlamadan Sorumlu GMY) olan Ferhat Zamanpur, son 2 yıldır fiilen CEO’luk görevini benimle birlikte yürütmekte. 1 Ocak 2020 tarihinden itibaren kendisinin şirketimizin CEO’su olarak atama kararı aldık. Böylece iki yıldır zaten fiili olarak yaşadığımız durumun bir anlamda adını koyuyoruz.

Kızımız Yasemin Zamanpur USC’de işletme ve sinema bölümlerinden 2012’de mezun olmuş, ardından New York’da IMG Fashion and Properties Pazarlama bölümünde çalışmış ve 2014 yılında şirketimize katılmıştır. Neredeyse tüm departmanlarda aktif görev aldıktan sonra, 2017’den bu yana tüm yurt dışı mağazaları, cornerları ve e-ticaretinin yönetimini üstlenmemin yanında, Silk and Cashmere Pazarlama bölümünü başarıyla yönetmektedir. Kendisi 1 Ocak 2020’den itibaren Kreatif Direktör görevini üstlenecektir.

Ben yeni yönetimi destekleyecek ve ağırlıklı olarak mali işlerle ilgilenecek ve istenilen her noktada danışmanlık yapacağım. Gençliğe inanıyorum. Bu yeni yolculuk çok daha güzel ve başarılı olacaktır. Hem markamıza hem ikinci nesil üst yöneticilerimize ve güçlü ekiplerine sonsuz başarılar diliyorum.

Her şey için teşekkürler,

Ayşen Zamanpur”

1 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
2 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
3 Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
Google Maps, beklenen özelliği kullanıma soktu: Park yeri otomatik algılanacak
4 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
5 Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Güncel Haberler
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Epica Awards'tan Türkiye'ye 2 ödül!
Epica Awards’tan Türkiye’ye 2 ödül!
Türkiye'de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Türkiye’de taksi en çok nerelerden ve hangi durumlarda çağrılıyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Haberler
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Sena Tufan
2 hafta önce
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
Haberler
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Haberler
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sena Tufan
1 hafta önce
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Haberler
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Sena Tufan
7 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.