19 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Şikayet yönetiminde en iyi banka hangisi?

Marketing Türkiye
19 Kasım 2012
1 dk okuma

ING Bank Müşteri İletişim Merkezi (MİM), şikayetlerin adedi, çözüm süresi ve şikayet sonrası müşteri memnuniyeti puanını baz alan Şikayetendex’te 2012 yılı üçüncü çeyreğini “lider” olarak kapadı. ING Bank Bireysel Bankacılık Satış Yönetimi ve Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Uygun; “Liderliğe giden yolda ilk etapta bürokratik süreçleri azalttık. Böylece gelen şikayetlerde “ortalama çözüm süresi” oranını yüzde 50 kısaltarak başarıya ulaştık” dedi. Müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçları paralelinde ürün ve hizmetlerini konumlandıran ING Bank,  Türkiye’nin sanal ortamda en fazla takip edilen şikayet portalı  “www.sikayetvar.com”a gelen tüketici taleplerini titizlikle değerlendiriyor.  Tüm şikayetler için detaylı analizler yapan ING Bank Müşteri İletişim Merkezi, bu paralelde bazı süreçlerini yeniden yapılandırdı. Gerçekleştirilen çalışmalar sonucunda ING Bank, 2012 yılı ilk çeyreğinde 6’ncı sırada yer aldığı “Şikayetendex”te, ikinci çeyrekte 2’nciliğe, üçüncü çeyrekte ise birinci sıraya yükseldi. 2001 yılından bu yana hizmet veren “www.sikayetvar.com”, internet üzerinden müşteri şikayetlerini toplayarak, bu şikayetleri ilgili kurumlara iletip takip ediyor. Bankaların da içinde bulunduğu 9 binden fazla kuruluşun şikayet iletimini takip eden site, şikayetlerin adetlerine, çözüm sürelerine, her bir şikayetten sonraki müşteri memnuniyetine puan vererek bir skor oluşturuyor. Siteye son 1 yılda yüzde 16,7’si bankacılık sektörüne ait olmak üzere toplam 600 bin şikayet ulaştı.

 

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
3 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
4 IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
5 ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Güncel Haberler
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör...
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör…
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Disney'den Labubu'ya karşı küskün peluş ordusu: Urupocha-chan
Haberler
Disney’den Labubu’ya karşı küskün peluş ordusu: Urupocha-chan
Nafizcan Önder
12 Ağustos 2025
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Haberler
Her 2 okurdan 1’i kitabını amazon.com.tr’den alıyor
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Haberler
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.