2 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Shell’den yerel motifli yeni kampanya

Marketing Türkiye
28 Mayıs 2014
2 dk okuma

Bugüne kadar global reklam kampanyalarıyla ürün ve hizmetlerini tanıtan Shell Türkiye, otogaz pazarına yönelik oluşturduğu kampanyada ilk defa yerli bir reklam yüzüyle tüketicileriyle buluşuyor. Oyuncu Mustafa Üstündağ’ın reklam yüzü olduğu Shell AutoGas reklam kampanyasında sıcak ve yerel bir dil kullanılıyor.

Shell AutoGas 2014 reklam kampanyası, oyuncu Mustafa Üstündağ ve Shell & Turcas Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz’ın katılımıyla bugün düzenlenen basın toplantısında tanıtıldı. Yerel motiflerle oluşturulan ve sıcak bir dile sahip olan film, Haziran başı itibarıyla çeşitli mecralarda tüketicilerle buluşacak. Shell & Turcas Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, bu yıl otogaz kullanıcılarına yeni ve eğlenceli bir iletişim diliyle seslenmek istediklerini söyleyerek, “Mesajımızı  global bir marka olan Shell’i, Türk tüketicisine ve hedef kitlemiz olan otogaz kullanıcısına yakınlaştıran, yerel ve eğlenceli bir ses tonuyla vermek bizim için önemliydi. Mustafa Üstündağ, samimi ve başarılı bir oyuncu. Kendisine reklam yüzümüz olması için teklif götürdük. O da bizi kırmadı. Bugün hep birlikte karşınızdayız” diyor.

Hedef kitle erkek ve yerel nitelikte

Shell Türkiye reklam kampanyasını ajansı JWT Thompson’la 6 aylık bir sürede hazırladı. Otogaz hedef kitlesinin ağırlıklı olarak erkeklerden oluşan ve yerel zevkleri olan kişilerden oluştuğunu tüketici araştırmaları sonucu saptayan Shell Türkiye pazarlama ekibi ve JWT, duygusal yanları ağır basan hedef kitlenin ilgisini çekecek, onları gülümsetecek bir kampanya oluşturmayı hedefledi. Shell & Turcas Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, süreci şöyle anlatıyor: “Reklam ajansımız, Shell AutoGas’ı en akılda kalacak şekilde ve eğlenceli bir biçimde hedef kitlemize anlatacak bir karakter yaratmaya karar verdi. Bu karakterin inandırıcı olması ve hedef kitlemizin sempati duyup kendine yakın görecek olması önemliydi.”

Kampanya, Shell Türkiye için bir ilk olduğu kadar Mustafa Üstündağ’ın da kariyeri boyunca rol aldığı ilk reklam filmi olma özelliği taşıyor. Ünlü oyuncu reklam filminde, Shell’in her alanda olduğu gibi otogaz alanındaki uzmanlığı ve kalitesiyle baş edemeyeceğinin farkında olan “bıçkın girişimci” profili çiziyor.  Reklam filmi çekimlerinde oldukça keyifli vakit geçirdiklerini söyleyen Üstündağ, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Shell Autogas kullan, kafan rahat olsun, dedik. Hakikaten çekimin sonunda ben de gördüm, Shell Autogas kullanırsanız kafanız rahat eder.” Reklam kampanyası, 2 Haziran tarihinde televizyon, radyo, açıkhava, dijital, gazete gibi mecralarda yayında olacak.

{youtube}WtwIN01IG0E|450|280{/youtube}

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
23. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu
23. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu
Finans dünyasının yeni kodları The TECH Summit FINTECH Sahnesi’nde
Finans dünyasının yeni kodları The TECH Summit FINTECH Sahnesi’nde
The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye'den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Haberler
Golden Drum 2025 finalistleri belli oldu! Türkiye’den çıkan yaratıcı işler 12 kategoride finale kaldı
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
25 Ekim 2025
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Haberler
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Nafizcan Önder
29 Ekim 2025
Google Haritalar’ın tüm bilgisi artık yapay zekanın hizmetinde
Haberler
Google Haritalar’ın tüm bilgisi artık yapay zekanın hizmetinde
Sena Tufan
20 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.