29 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Seyahat sektöründe "pazarlık" dönemi başlıyor
Haberler

Seyahat sektöründe “pazarlık” dönemi başlıyor

Marketing Türkiye
17 Şubat 2021
2 dk okuma

Koronavirüs 2020 yılında seyahat ve tatil planlarını kökten değiştirdi. Hatta birçok kişi güvenlik sebebiyle tüm seyahatlerini iptal etti. Otel ve turizm sektörünü derinden etkileyen bu gelişmeler yeni pazarlama modellerini de beraberinde getirdi. Bunlardan biri de pazarlık yapma alışkanlığının seyahat sektörüne entegrasyonu oldu. 

Online seyahat platformu HotelForex’in geliştirdiği “Pazarlık Pazarlama Modeli (PPM)” sayesinde otelci ile seyahat eden müşteriler arasında online alışverişe imkan veren rezervasyon sitesi üzerinden, otelin ve müşterinin, herhangi bir aracı olmadan, doğrudan pazarlık yapmasına olanak tanınıyor.

“İçinde bulunduğumuz dönem dinamik bir turizm anlayışını gerekli kılıyor”

HotelForex CEO’su Melih Baş, HotelForex’in Türkiye’nin en prestijli start-up programından derece aldığını ve start-uplara geliştirme ve yatırım fırsatı programı sunan Endeavor ScaleUp programına kabul edilen sayılı seyahat sektörü girişimlerden biri olduklarını belirterek, “HotelForex olarak dünyanın önde gelen seyahat endüstrisi araştırma otoritesi Phocuswright’ın Startup Programı 2021’e tek Türk Şirketi olarak katıldık. Böylelikle HotelForex’in seyahat sektöründeki yeni 3 faz iş modellerini tanıtma fırsatı bulduk. Günümüzde birçok online seyahat sitesi, acente kültürüyle ve acentenin bakış açısıyla hazırlanıyor. Oysa artık turizmin yapısı değişti; kitle turizminden bireysel turizme oradan da şimdiki yeni dönem olan dinamik turizme geçildi. Tabii bu süreç, daha dinamik bir turizm anlayışını da gerekli kılıyor. HotelForex işte tam bu noktada, sektöre yeni bir soluk getiriyor ve önemli bir boşluğu dolduruyor. Otelcinin ve son kullanıcının beklentilerini ve bakış açılarını odak noktasına koyarak, otelin ve müşterinin, herhangi bir aracı olmadan, doğrudan pazarlık yapmasına olanak tanıyoruz” şeklinde konuştu.

Fiyatlar anlık olarak değişiyor

HotelForex’in müşteri ile oteli ortak paydada buluşturan bir otel borsası olduğunun da altını çizen Baş, “Seyahat acenteleri perspektifine dayalı geleneksel bir seyahat endüstrisi mevcut. HotelForex, PPM sabit fiyatlara karşı bir alternatiftir. Müşterinin, istediği otelle pazarlık yaparak uygun fiyata konaklaması sağlanırken, otelin de boş odalarını değerlendirmesine olanak tanıyoruz. Tıpkı bir borsa ekranındaki gibi otel fiyatları, talep ve arza göre anlık olarak değişiyor. Müşteri fiyatı kendi belirlerken, otelci de oda durumuna göre kendisine uygun olan indirimli fiyatı onaylıyor. Bu süreç, hem müşterinin hem de otelcinin kazandığı bir pazarlık modeli oluşturuyor. 3 farklı dilde hizmet veriyoruz. Konaklamayı hem ziyaretçiler hem de otel işletmecileri için kolaylaştırıyoruz. Açık artırım mantığında değil, otelin ve müşterinin, herhangi bir aracı olmadan, doğrudan pazarlık yapmasına ve bulduğunuz fiyattan değil, istediğiniz fiyattan almanıza olanak sağlıyoruz” dedi.

dinamik otelcilik anlayışı hotelforex otel borsası pazarlık pazarlama modeli seyahat sektöründe pazarlık startup
1 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
2 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
3 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
4 IKEA eski mobilyaları hack'leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
IKEA eski mobilyaları hack’leyip yerine yenisini koyuyor | Son 24 saatin gündemi
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Pringles'tan sıra dışı hamle: Pringles Örümceği için imza kampanyası başlatıldı! | Son 24 saatin gündemi
Pringles’tan sıra dışı hamle: Pringles Örümceği için imza kampanyası başlatıldı! | Son 24 saatin gündemi
ekonomi
Dünya ekonomisindeki canlanma maaşlara yansımadı
OkCupid LGBT+ Onur Yürüyüşü
OkCupid: “Biz de buradayız aşkım”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

tüketici
Featured
Tüketiciler neden yedikleri konusunda yalan söyler?
Seda Başpınar
3 hafta önce
Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Haberler
Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Berçem Sultan Kaya
24 Nisan 2022
Zelenski bir iletişim fenomeni midir?
Haberler
Zelenski nasıl bir iletişim fenomenine dönüştü?
Ali SAYDAM
3 Mayıs 2022
Tüketiciler çevrimiçi alışverişlerinden pişmanlık duyuyor
Haberler
Her dört tüketiciden üçü sipariş ettiği üründen pişmanlık duyuyor. Peki o ürünlere ne oluyor?
Gizem Yıldız
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.