13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sertaç Doğanay: “Mücadelenin temel çıktısı kazanmaktır”
Haberler

Sertaç Doğanay: “Mücadelenin temel çıktısı kazanmaktır”

Marketing Türkiye
13 Mayıs 2020
1 dk okuma

Kale Grubu, kurucusu İbrahim Bodur’un kişiliğiyle özdeşleşmiş ve dünden bugüne köprü kuran değerleri etrafında kurgulanan KaleTalks online sohbetlerinin üçüncüsü “Mücadele” temasıyla gerçekleşti.

Farklı konularda ezber bozan, kendi alanlarında dönüşüm sağlamış vizyoner kişilerin konuk olduğu ve salgın döneminde dijital mecraya taşınan KaleTalks sohbet serisi, mayıs ayında Kale Grubu’nun kurucusu İbrahim Bodur’un dünden bugüne köprü kuran “Öngörü, Cesaret, Yenilikçilik, Mücadele ve Güven” gibi değerleri etrafında şekilleniyor. 4 Mayıs’ta “Öngörü” temasıyla başlayan, 8 Mayıs’ta “Yenilikçilik” ile devam eden seri kapsamında 11 Mayıs’ta gerçekleşen sohbette, genç nesillere yol gösterici olması hedeflenen “Mücadele” kavramı masaya yatırıldı.

Yönetim danışmanı Fazıl Oral’ın moderatörlüğünde; Kadir Has Üniversitesi Öğretim Görevlisi ve Teknoloji İletişimcisi Dr. Sertaç Doğanay’ın katıldığı KaleTalks sohbeti, 11 Mayıs Pazartesi günü saat 14.30’da gerçekleşti Sohbet Kale Grubu’nun Facebook, YouTube ve Twitter hesaplarından da canlı yayınlandı.

Konuşmadan öne çıkan başlıklarsa şöyle:

Kadir Has Üniversitesi Öğretim Görevlisi ve Teknoloji İletişimcisi Dr. Sertaç Doğanay: 12 yaşındayken mücadele benim için çok basit bir şeydi. Çocukken benim mücadelem yaşadığım mahalleyle sınırlıydı. En büyük hedefimiz de mahalle maçını kazanmaktı. Şimdiki çocuklar ellerindeki telefonlarla oynadığı oyunlarla tüm dünyadaki çocuklarla büyük bir mücadelenin içerisine giriyor.

Sertaç Doğanay: Benim için mücadelede biraz da olsa öne çıkabilmem mümkün olduysa onun bir nedeni var: Sık ama küçük hatalar yapabilecek kadar risk alıyorum.

Sertaç Doğanay: Ortak olduğum ve kurduğum 3 tane şirketi kapatmak zorunda kaldım ama çok sayıda da ders çıkardım bu başarısızlarımdan. Bu derslerden en önemlisi ise bir işe odaklanmak gerektiği oldu. Aynı anda çok sayıda işi yapmak gibi bir şansınız yok.

Sertaç Doğanay: Mücadele ve başarılı olmak birbiriyle çok ilintili iki kavram. Mücadelenin temel çıktısı kazanmaktır. Kazanmamak için mücadele etmezsin.

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
5 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin gençlik markaları
Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Sena Tufan
4 hafta önce
Çinli teknoloji devleri Nvidia'nın H20 çiplerini stokluyor
Haberler
Çinli teknoloji devleri Nvidia’nın H20 çiplerini stokluyor
İrem Alimoğlu
25 Nisan 2025
Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Haberler
Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Marketing Türkiye
2 Nisan 2025
Google’dan aylık 250 dolarlık VIP yapay zeka paketi
Haberler
Google’dan aylık 250 dolarlık VIP yapay zeka paketi
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.