‘Selfie’ rüzgarına kapıldı
Optik perakende sektörünün önde gelen markalarından Atasun Optik, son günlerin fenomenlerinden Selfie’yi kullandığı reklam kampanyasında, dünya markası güneş gözlüklerinde yüzde 40’a varan indirim uygulayacağını duyurdu.
Atasun Optik, son dönemde adeta fenomen haline gelen ‘selfie’ rüzgarını reklam kampanyasına taşıdı. Avantajlı ve indirimli alışveriş için tüketicilerini mağazalarına davet eden Atasun Optik, Nisan ayı boyunca dünya markası güneş gözlüklerinde yüzde 40’a varan indirimi ‘selfie’li reklamlarıyla duyuracak. Kullanıcıların satın aldıkları güneş gözlükleriyle kendi fotoğraflarını çektikleri görsel ve imajların kullanıldığı kampanyad,; ikinci, üçüncü ve dördüncü güneş gözlüklerini satın alan tüketicilerin ekstra 30 TL daha indirim imkânı sunuluyor.