SEK konkuru sonuçlandı SEK konkurunu kazanan ajans belli oldu. Bünyesinde Eti, Şenpiliç, KIA, Çelik Motor, Zingat, Çamlıca, Maltana, Superfresh ve Komagene gibi markaları barındıran Propaganda müşteri portföyüne SEK’i de dahil etti. Buna göre ajans, markanın tüm iletişim çalışmalarından sorumlu olacak. 1 Halkın yüzde 96’sına göre kafe ve restoranlar “Ramazan fırsatçılığı” yapıyor! 2 Rekabet Kurumu streaming platformlarını incelemeye aldı 3 Oyun sektörü altın çağını yaşıyor: Türkiye, gamer oranıyla zirvede 4 Google Asistan kaldırılıyor! 5 Ramazan’da tüketici davranışları nasıl değişiyor?Güncel Haberler Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar Ramazan ayında Türkiye’nin seyahat ve yeme içme alışkanlıkları nasıl şekilleniyor? İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Mart)Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE