14 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Seçim dönemini fırsata çeviren markalar!
Haberler

Seçim dönemini fırsata çeviren markalar!

Marketing Türkiye
3 Haziran 2015
2 dk okuma

Meydanlar ve sokaklar en sıcak günlerini yaşıyor. Türkiye genel seçim sürecinde son düzlüğe girdi… Ancak bu hararetli gündemi fırsata çeviren markalar da yok değil! Özellikle de reklam kampanyalarını “seçim” konseptiyle şekillendiren üç marka öne çıkıyor: Algida, Dumankaya İnşaat ve Radyo D… Türkiye’nin aylardır gündemini meşgul eden 7 Haziran Türkiye Genel Seçimleri, sadece halkın değil markaların da dikkatini çekmiş durumda. Seçim dönemi sebebiyle kimi markalar reklamlarını beklemeye alırken kimi markalar ise seçim dönemini kendi ürünlerine uyarlayarak kullanmayı tercih ediyor. Algida’nın efsane lezzetler kampanyası, Radyo D’nin DDTP seçim temalı reklamı ve Dumankaya İnşaat’ın seçim ekseninde şekillenen kampanyası ilk akla gelenler.

Algida: “Türkiye Seçimini Yapıyor, Algida Efsanesi Geri Dönüyor!”

Hazırladığı yeni kampanyasıyla Algida, kısa süre önce 3 efsanesinden birinin Türkiye’ye geri döneceğini duyurdu. 14 Mayıs’ta başlayan kampanyada on binlerce dondurma sever, kendi favori efsanelerini desteklemek için oy kullandı.

Algida: İşte efsane seçim sonuçları!

Hangi Algida efsanesi Türkiye’ye dönsün sorusuna dondurma severlerin yanıtı ise “Winner” oldu. Algida’nın efsane lezzeti Winner, Twitter’da #benimseçimim hashtag’i ile dondurma severlerin oylamasına sunulan seçim kampanyasını yüzde 39 oyla kazandı.

Dumankaya: “Türkiye Seçimini yaptı!”

Seçim temalı kampanyalardan birinin altında ise Dumankaya İnşaatın imzası bulunuyor. Reklam filminde 2014 – 2015 yılının süper markası seçilen Dumankaya’nın Türkiye’nin en beğenilen inşaat markası olduğu vurgulanıyor.

Radyo D: “İrem Derici’de DDTP dedi!”

Radyo D’nin seçim konseptli reklam kampanyasında ünlü sanatçılar Ferhat Göçer, Funda Arar, Gülşen, İrem Derici, Murat Dalkılıç, Mustafa Ceceli ve Model rol alıyor. Kampanyada Türkiye’nin seçiminin Radyo D olduğu vurgusu yapılıyor. Televizyon kanallarında, dergi ve gazetelerde yayınlanmaya başlayan kampanya M.A.R.K.A. reklam ajansı tarafından hazırlandı.

 

Seçim dönemini fırsata çeviren markalar!

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
"Enerji canavarı" yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
“Enerji canavarı” yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
2026'da başarılı olmak isteyen pazarlamacılar için 4 kritik tavsiye...
2026’da başarılı olmak isteyen pazarlamacılar için 4 kritik tavsiye…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'de bir ilk: Birleşmiş Milletler'den Dilara Koçak'a "Gıda Şampiyonluğu" ödülü
Haberler
Türkiye’de bir ilk: Birleşmiş Milletler’den Dilara Koçak’a “Gıda Şampiyonluğu” ödülü
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
İrem Alimoğlu
2 Kasım 2025
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Haberler
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
İrem Alimoğlu
21 Ekim 2025
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Haberler
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.