Dünyaca ünlü satınalmacılar BigP Zirvesi’nde buluşuyor…
Satınalma ve tedarik yönetimi konusunda ulusal ve uluslararası pek çok önemli isimi İstanbul’da bir araya getirecek olan Uluslararası Satınalma ve Tedarik Zinciri Yönetimi Zirvesi BigP’nin tarihi belli oldu. İlki “UPDATE 4.0” temasıyla gerçekleşecek olan etkinlik 19 Ekim 2016 tarihinde Radisson Blu Hotel Şişli’de geçekleşecek. İçerik yönetimi Marketing Türkiye ve Purchasing Türkiye tarafından tasarlanan etkinliğin organizasyonu Marketing & Management Institue tarafından gerçekleştirilecek.
BigP ZİRVESİ KATILIM FORMU İÇİN TIKLAYIN…
Düne kadar hayatımızda pazarlamanın 4P’si vardı. Bugün ise 7 P’den bahseder olduk. Aslında kurumların ve ekonominin geleceğini şekillendirecek daha büyük bir P var. Bildiğimiz tüm P’leri ve daha fazlasını içinde barındıran Purchasing’in dünyadaki ve Türkiye’deki gücü üzerinde düşünme zamanı çoktan geldi. İşte bu gerçekten hareketle satınalma sektörünün gerçek profesyonelleri 19 Ekim’de sektörün büyüklüğünü ve büyüme potonsiyelini değerlendirmek üzere Uluslararası Satınalma ve Tedarik Yönetimi Zirvesi’nde, BIGP’de bir araya geliyor…
Marketing Türkiye ve Purchasing Türkiye tarafından 19 Ekim 2016 tarihinde Radisson Blu Hotel Şişli’de gerçekleştirilecek olan BigP Zirvesi bugüne kadar Türkiye’de yapılan en büyük satınalama ve tedarik konferansı olma özelliği taşıyor. World Procrument Congress16, EIPM The Source of Excellence ve ProcureCon Europe konferanslarının 2016 yılında gündemine aldığı konular dikkate alınarak hazırlanan zirve “UPDATE 4.0” konseptiyle gerçekleştirilecek. Zirvede açıklanacak olan “Tedarikçi Dostu Şirketler” ödülleri ise etkinliğin en heyecan yaratan bölümünü oluşturuyor. “En Başarılı Satınalma Departmanları”nın ve satın alma alanında “Yılın Meslek Adamı”nın ödüllendirileceği BigP Zirvesi dünyanın en önemli satınalmcılarına da ev sahipliği yapacak…
Endüstri 4.0 doğru satın almayla başlar…
Dünya dijitalleşirken üretimden satışa, tedarikçi yönetiminden kaynakların etkin kullanımına kadar her şeyin “Satınalma ve tedarik yönetiminin” stratejik ve kritik önemini ettiğini belirten Marketing Türkiye ve Purchasing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu BigP’nin satınalma ve tedarik alanı için önemini şu sözlerle açıklıyor: “Sınırsız arzın olduğu bir dünyada rekabet giderek acımasızlaşıyor. Rekabette süreçler kalite ya da sürdürülebilirlik üzerinden değil fiyat üzerinden gerçekleşiyor. Fiyat savaşları şirketlerin üretimden pazarlamaya, dağıtımdan satışa kadar tüm yönetim süreçlerini etkiliyor. Bu sebeple BigP konferansını tasarlarken Satınalma profesyonellerinin yetkinliklerini ‘upgrade’ etmesinin ülkemiz adına önemli olduğu gerçeğinden yola çıktık.”
Endüstri 4.0 dönemine hızla giderken Türk satınalmacıların da değişen iş yapış biçimlerini uluslararası birikimlerden öğreneceğini, anlayacağını ve böylece hazırlanacağını belirten Ocakoğlu uluslararası bir konferans olan “BigP”nin bu anlamda Türk ekonomisine katma değer yaratacağını belirtiyor…
TÜSAYDER VE TEDAR stratejik işbirliği ve OKAN Üniversitesi’nden Doç. Dr. Halim Yurdakul’un Akademik danışmanlığında gerçekleşecek olan konferans, satınalma ve tedarik zinciri yönetimini meslek olarak seçmiş profesyoneller ve bu profesyonellerin çalıştığı kurumların üst yönetimlerine hitap ediyor.
BiGP ZİRVESİ’NİN DÜNYACA ÜNLÜ KONUŞMACILARI…
MALCOLM MACOWEN YOUNGSON
IFSMP CEO’su Malcolm MacOwan Youngson, 1974 yılından beri faaliyet gösteren, 45 ülkede 250 bin kişilik bir gruba ulaşan Uluslararası Satınalma ve Kaynak Yönetimi Federasyonu’nun 2014 yılından beri başkanlığını yapıyor. Birçok kurumda köklü bir yönetim deneyimine sahip olan Youngson Mühendislik ve Teknoloji Enstitüsü bünyesinde görevler aldı. Youngson, Nothingham Üniversitesi’nde de direktörlük yaptı.
FRANK FREDRICH
1971 yılında Almanya’da doğan Fredrich, öğrenim hayatını da bu ülkede tamamladı. 1996 yılında Nuremberg Üniversitesinden mezun olan Fredrich, sırasıyla Photo Burst, Canon ve Sony’de çalıştıktan sonra 2005 yılında Media Markt ailesine katıldı. Media Markt’da farklı zamanlarda, Almanya, Çin ve Türkiye’de çalışan Frank Friedrich, 2014 yılından bu yana Türkiye’de satınalma departmanında direktörlük yapıyor. Fredrich aralarında Türkçe’nin de yer aldığı 5 dil biliyor.
YUSUF ARSLAN
Uzmanlığını uluslararası otomotiv sektöründe elde eden Yusuf Arslan, Almanya’da tamamladığı eğitimin ardından 2002 yılından beri ABD’de çeşitli firmaların satınalma kademelerinde çalıştı. Bosch, ZF Friedrichshafen, Valeo Switches & Detections Systems, Uzel Group, Kloepfel Consulting ve Daimler AG’de gibi şirketlerin satın alma departmanlarında görev aldı. 2014 yılında Almanya’da “Purchasing Turkey” isimli kendi şirketini kurarak Avrupa ve Türk kültürü üzerine çalışmalarına devam etti. Uluslararası Türk İş Merkezleri (I.T.B.C) üyesi olan Arslan Almanca, İngilizce ve Türkçe biliyor.
TUNGA KOZAN
Toyoto Motor Avrupa’da Satınalma Müdürü olan Tunga Kozan, alanında güçlü bir deneyime sahip. Belçika’da yaşayan Kozan, 12 yıldan beri Toyota Motor Avrupa’da çalışıyor. Evli ve iki çocuk babası olan Tunga Kozan basketbol ve crossfit ile de ilgileniyor…
BigP’de konuşulacak konular…
-Ortak Satınalma
-Proje Bazlı Büyük Satınalmalar
-Sürdürülebilirlik
-Endüstri 4.0 Satınalma Süreçlerini Nasıl Etkileyecek?
-Teknoloji Satınalma
-Kritik Satınalmalar
-SRM Tedarikçi Yönetimi
-Kategori Yönetimi
-Risk Yönetimi
Dünyanın önde gelen satınalmacıları İstanbul’da…
BigP Zirvesi’nda endüstride ileri gitmiş ülkelerin satınalma süreçleri, bilimsel verilerle yönetilen şirketlerinin yöneticileri ve bu alanda güçlü meslek örgütlerinin temsilcileri tarafından Türkiye’deki satınalma profesyonelleriyle paylaşılacak. Konferansa satınalma ve tedarik zinciri meslek adamlarının kurduğu güçlü meslek örgütleri ile öne çıkan Fransa, İngiltere, Almanya, Hollanda, Finlandiya, Amerika ve İtalya’dan pek çok önemli konuşmacı katılacak.
Elbette satın alma tüm sektörler için kritik öneme sahip bir iş okulu. Ancak aralarında öyle rekabet yoğun alanlar var ki satınalama stratejileri fark yaratmanın temel unsuru konumunda. BigP Zirvesi da işte bu sektörlere odaklanıyor: Sağlık, İnşaat, Lojistik, Uluslararası Taşımacılık, Filo Kiralama, Otomobil Filoları, Güvenlik, Catiring, Teknolojik Altyapı, Telekomünikasyon, Temizlik, Ofis Malzemeleri, Ekipman, Promosyon, Matbaa, Enerji, Sigorta, İşgüvenliği, İş Kıyafetleri, Ambalaj, Etiket, Reklam
BigP’nin heyecanla beklenen ana oturumları…
Satınalmada dünya trendleri:
Uluslararası Keynote Speaker’lar BigP’de global satınalma trendlerini örnekleriyle sahneye taşıyacak.
Türkiye tedarik deposu olabilir mi?:
BigP’de bu can alıcı sorunun da yanıtı aranacak. Türkiye’de tedarik deposu olarak gösterilen Bursa, İzmir-Manisa, Kayseri, Gaziantep, Konya, Kocaeli-Sakarya, Çorlu-Çerkezköy, Denizli, Samsun ve İstanbul’un ticaret odaları açacakları stantlarla tedarik konusunda sağladıkları avantajları katılımcılarla paylaşacak.
Sektörel Vakalarla Paralel Oturumlar:
TEDAR ve TÜSAYDER gibi satınalma ve tedarik alanının en güçlü kuruluşlarının temsilcileri paralel oturumlarla gerçek vakadalar üzerinden birimlerini paylaşacak.
Sektör Yuvarlak Masa Toplantıları:
Tedarikçileriyle sektör bazlı satınalmacıların buluştuğu toplantılar da BigP’nin en dikkat çeken bölümleri arasında. Sektörel vakaların anlatıldığı salonlarda, panelin hemen ardan bir yuvarlak masa toplantısı gerçekleştirilecek.
Networking:
BigP Zirvesi katılımcılarına sektör profesyonellerinin birikimlerini paylaştığı ortak iş alanlarının yakalandığı ve satınalmacılarla tedarikçilerin buluştuğu uluslararası bir networking olanağı sunacak.
Tedarikçi Dostu Şirketler Endeksi Açıklanıyor….
BigP Zirvesi’nin en heyecanlı bölümlerinden birini de Tedarikçi Dostu Şirketler Endeksi’nin açıklanacağı ödül töreni oluşturuyor. Bağımsız bir araştırma şirketi tarafından yapılan araştırmayla belirlenecek sonuçlar satın alma sürecini en iyi yöneten kurum ve yöneticilerini gözler önüne serecek.