Samsung’un “Duyan Eller”i dünya basınında
Geçtiğimiz günlerde yayınlanan ve izleyenlere duygusal anlar yaşatan Samsung’un “Duyan Eller” kampanyasına dünya basını da geniş yer ayırdı. Samsung yetkililerinin verdiği bilgiye göre Türkiye’de 10 milyon kişiye ulaşan kampanya; Independent, Time, Daily Mirror, Telegraph gibi dünyanın önde gelen gazetelerinde “Duyma engelli komşuları için gizlice işaret dilini öğrendiler” başlığı ile yer aldı. “Engelsiz bir dünya bizim de hayalimiz” mesajı ile hayata geçirilen kampanyanın yaratıcı fikri Leo Burnett İstanbul’a ait. 2 dakika 45 saniyede anlatmayı başardıklarıyla, sosyal medyada büyük yankı uyandıran “Duyan Eller”, evden ablasıyla çıkan Muharrem Yazgan’ın mahallesinde, fırıncıdan taksi şoförüne, temas kurduğu herkesin onunla işaret diliyle konuşması karşısındaki şaşkınlığını ve duygularını aktarıyor.