Salomon Türkiye koşu ve kadın outdoor pazarına odaklanıyor

Salomon; 2020 yılı stratejileriyle hedeflerini, sektörel gelişmeleri ve spor tutkunlarıyla buluşturacağı yeni ürünleri, gerçekleştirdiği basın toplantısında medya mensuplarıyla paylaştı.

Amer Sports Türkiye, Orta Doğu ve Güney Afrika İş Geliştirme Müdürü Ceylan Ateş, Olgar Şirketler Grubu Markalar Direktörü Atilla Kuduoğlu ve Salomon Türkiye Marka Müdürü Orçun Kutluad’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinlik, medya mensuplarından yoğun ilgi gördü.

“Salomon dünyanın en saygın spor ürünleri markalarından biri”

Salomon’un birden fazla spor ürünleri markasını bünyesinde bulunduran Amer Sports çatısı altında faaliyet gösterdiğini belirterek sözlerine başlayan Amer Sports Türkiye, Körfez Ülkeleri ve Güney Afrika İş Geliştirme Müdürü Ceylan Ateş, “1947 yılında, Fransız Alpleri’nde Georges Salomon tarafından kurulan Salomon, şu an dünyanın en saygın spor ürünleri markalarından biri. Salomon’un bünyesinde yer aldığı Amer Sports’un çatısı altında Arc’teryx, Peak Performance, Atomic, Suunto, Wilson ve Precor markaları da bulunuyor. Şirketimiz, Türkiye ile birlikte 34 ülkede faaliyet gösteriyor ve bu markaların ileri teknoloji ürünlerini tüketiciler ile buluşturuyor. 10.000’e yakın kişiye istihdam sağlayan Amer Sports’un 2019 yılı ürün satış hacmi ise yaklaşık 3 milyon avro olarak gerçekleşti” dedi. 

“7.000 çift ayakkabıdan aldığımız pazar payını 120.000 çifte çıkardık”

Olgar Şirketler Grubu Markalar Direktörü Atilla Kuduoğlu, “Olgar Şirketler Grubu olarak Salomon markasını ülkemizdeki spor tutkunları ile buluşturuyoruz. Salomon markasının gördüğü ilgiden çok memnunuz. Tüm Türkiye’deki üç yüzü aşkın noktada Salomon marka ürünlere ulaşabilen ziyaretçilerimiz, Metropol AVM’de açtığımız Salomon mağazasından da ürünlerimize ulaşmaya başladılar. Yakın gelecekte İstanbul’da ikinci Salomon mağazasını da açmayı hedefliyoruz. Salomon ürünleri Türkiye’de 8 yıldır Olgar Şirketler Grubu tarafından satılıyor. Sadece 8 yıl içerisinde, 7.000 çift ayakkabıdan satış hacmimizi 120.000 çifte çıkardık. Ancak bu gelişimden tatmin olmuyoruz. Ana hedefimiz, 500.000 çifte ulaşmak olacak. Bunun için de 2020 yılında ve gelecek dönemde yol koşularına olan konsantrasyonumuzu artıracak, bu alanda yeni ürünleri Türkiye’ye getireceğiz” dedi. 

“2020 yılı stratejimiz ‘Run on Emotion’ olacak”

Salomon Türkiye olarak 2020 yılına çok büyük önem verdiklerini ve bu yılki mottolarının “Run on Emotion” olduğunu belirten Salomon Türkiye Marka Müdürü Orçun Kutluad ise şu bilgileri verdi:

“2020 yılı boyunca yol ve patika koşularına büyük önem vereceğiz. Bu yüzden bu yılki stratejimiz ‘Run on Emotion’ olacak. 2020 yılında önem vereceğimiz bir diğer konu ise kadın kreasyonumuzu genişletmek olacak. Kadınların şehir hayatının gerginlik ve stresinden daha kolay uzaklaşabilmeleri için onları doğa aktivitelerine yönlendireceğiz. Aynı zamanda Salomon ekosistemi içerisinde çok önemli bir yere sahip olan How to Trail Run organizasyonlarımızı da 2020 yılı boyunca sürdüreceğiz. How to Trail Run etkinliklerimizle eğittiğimiz koşucuların diploma töreni olan Salomon Cappadocia Ultra-Trail organizasyonu da 17-18 Ekim 2020 tarihlerinde gerçekleştirilecek. Beş yıldan bu yana sponsoru olduğumuz organizasyona bir kez daha tüm gücümüzle destek vereceğiz.”

İLGİLİ HABERLER