Sahada Beşiktaş dışarıda Vodafone kazandı
Vodafone Türkiye, anasponsoru olduğu Beşiktaş’ın Avrupa Ligi’nde Liverpool’u eleyip bir üst tura yükseldiği gün Olimpiyat Stadı’na yerleştirdiği 1 TL’lik Günübirlik Paket otomatıyla iyi bir doğrudan pazarlama örneği sergiledi hem de taraftarların bozuk paralarını değerlendirmelerine imkan tanıdı.
UEFA Avrupa Ligi’nde Liverpool’u eleyen Beşiktaş’ın anasponsoru Vodafone Türkiye, bozuk paraların değerlendirilmesi için stadın çevresine 1 TL’lik Günübirlik Paket otomatı kurarak, taraftarları maç öncesinde sevindirdi. Doğrudan pazarlamanın iyi bir örneği sergileyen Vodafone Türkiye’nin otomatlarını kullanan taraftarlar bozuk paralarını maça girmeden önce değerlendirmiş oldu. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, uygulamanın sosyal medyada da #paramceptekalsa hashtag’i ile beğeni topladığını söyleyerek, “Vodafone Türkiye olarak, her zaman en yeni iletişim mecralarını kullanarak abonelerimize ulaşmayı ilke ediniyoruz. Herkesin bildiği gibi, futbol maçlarına taraftarlar bozuk paralarıyla giremiyor, bunlar güvenlik noktalarında toplanıyor. Biz de bozuk paralar bir faydaya dönüşsün istedik ve yenilikçi Vodafone Günübirlik Paket otomatı hizmetimizle, stada girerken cebindeki bozuk paraları ne yapacağını bilemeyen taraftarlara, iletişim ihtiyaçları için değerlendirme imkânı sunduk” dedi.