27 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Sağlık İletişiminde Yeni Çağ” başlıyor!

Marketing Türkiye
8 Şubat 2012
2 dk okuma

“OTC’de reklam yasağı kalktı mı?”, “Yeni sağlık yasasıyla ilaç markaları için neler değişti?” “Reçeteli ilaçların reklamı serbest mi?”, “Promosyon çalışmaları yasaklandı mı?”… Tüm bu soruların yanıtı ve kör pazarlamanın hakim olduğu sağlık sektöründe yeni iletişim modelleri Marketing Türkiye ve MMI Türkiye organizatörlüğünde 19 Mart’ta gerçekleştirilecek olan “Sağlık İletişiminde Yeni Çağ” konferansında masaya yatırılacak.

Uzayan insan ömrü ve artan yaşam kalitesi, tüketicilerin ürünlerden sağlayacağı sağlık faydalarını sorgulamalarına sebep oluyor. Tüketicilerin artan merakı ve gelişen teknoloji ile bilgi kaynaklarına erişiminin da kolaylaşması ile sağlık konusunda araştıran, soran, beklentileri yüksek ve tedavi süreçlerine çok daha fazla dahil  olan yeni bir tüketici ile karşı karşıyayız. Dünya da bir yandan hastayı süreçlere dahil eden, hasta odaklı yaklaşımlar benimsenirken diğer yandan  hekim, eczacı gibi uzmanların  tavsiyeleri sadece ilaçlarda değil, sağlık vaadi olan tüm ürün ve hizmetlerde markaların kaderini değiştirebiliyor. Dünyada tüm bu gelişmelerle birlikte; Türkiye’de sağlık sektörü bugüne değin hiç olmadığı hızda değişiyor.

İlaç gibi gıdalar, tüketici markası olmuş ilaçlar ve derken yakın zamanda sağlık iletişimini baştan sona değiştirecek yeni düzenlemeler gündeme geliyor. Ve artık sağlık alanında pazarlama ile ilgili bilinen her şeyin baştan yorumlanması gerekiyor. Markalar için uzman tavsiyesi her zamankinden de daha kıymetli hale gelmesine rağmen yeni düzenlemelerle uzmana ulaşma yolları gün geçtikçe daha fazla daralıyor.

“Healthcare Revolution” Zirvesi tam da bu ihtiyaca yönelik olarak sağlık iletişimine yepyeni bir bakış açısı getirebilecek sağlık ve pazarlama profesyonellerini bir araya getiriyor. Sağlık sektörünün içinde bulunduğu dönüşümle ilgi sorulara cevaplar aranıyor. “Healthcare Revolution” zirvesinde sağlık iletişimi yeniden yorumlanıyor.

Neden katılmalı?
Sağlık sektöründe, tüm iletişim kanalarının baştan yorumlanmasına ihtiyaç duyulan yepyeni bir dönem başlıyor. Bir yandan yeni düzenlemelerle Türk sağlık sektörü yeniden şekilleniyor, bir yandan da tüm dünyada dijital teknoloji ve sosyal medyayla yeni iletişim kanalları açılıyor. Bu süreçte sağlık vaadi olan ürünlerde uzman tavsiyesini yanına alan kazanıyor.
Sağlık vaadi olan bir ürününüz varsa…
Sağlık vaadi olan bir ürün ya da marka için çalışıyorsanız…
Bu alanda üst düzey yönetici, ürün müdürü, satış sorumlusu ya da bambaşka bir sebep ve konum ile sağlık ürünü iletişimi, pazarlaması ve satışından sorumluysanız…

“Healthcare Revolution” zirvesinde; dünyada ve Türkiye’deki eğilimleri ve tüm yenilikleri ilk ağızdan dinlerken bir yandan büyük markaların arkasındaki stratejileri ve başarı sırlarını, sağlık sektöründe markalaşmak  için nasıl kullanabileceğinizi öğreneceksiniz. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.

Cevaplanacak sorular ve kazanımlar;

  • Yeni sağlık tüketicisi kimdir?
  • Dünyadaki sağlık pazarlaması alanındaki en son yenilikler ve tüketici davranışı eğilimleri nelerdir?
  • Sağlık dışı sektör deneyimlerinin sağlık pazarlamasına entegrasyonu nasıl olabilir?
  • Sağlık sektörünün içinde bulunduğu değişim dönemini fırsata dönüştürme yolları neler olabilir?
  • Ürününüz için uzman tavsiyesini kazanma yolları nelerdir?
  • Stratejiden, uygulamaya ve mecra seçimine kadar markalaşma sırları neler olabilir?
  • Dijital teknolojiler ve sosyal medyayı sağlık alanında kullanmanın incelikleri nelerdir?
  • Sağlık iletişiminde yepyeni mecralar keşfetmek mümkün mü?
1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var...
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var…
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Heinz modaya ketçap sıktı
Haberler
Heinz modaya ketçap sıktı
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Haberler
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
Sena Tufan
14 Ekim 2025
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Haberler
Dünyanın en pahalı alışveriş caddeleri belli oldu! 
Sena Tufan
23 Kasım 2025
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Haberler
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.