28 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Sacramento Kings Google Glass’la yayın yapacak

Marketing Türkiye
24 Ocak 2014
1 dk okuma

Sacramento Kings, kendi sahasında Indiana Pacers’a karşı oynayacağı maçta Google Glass ile canlı yayın yaparak, profesyonel takımlar arasında bu teknolojiyi kullanan ilk takım olacak. Google Glass yayını, takımın taraftarlarının arena içindeki deneyimlerini daha iyi gösterebilmek için kullanılan en yeni teknoloji olacak.

Sacramento Kings,Silikon Vadisi’ndeki yazılım şirketi CrowdOptic ile ev sahipliği yapacakları Sleep Train Arena’daki maçı dev ekrandan Google Glass aracılığı ile canlı yayınlayacaklarını duyurdu. Takım bu teknolojiyi 12 Ocak’ta ev sahipliğini yaptığı Cleveland Cavaliers maçında test etmiş ve sosyal medya üzerinden #KingsGoGlass adıyla yayınlanan bir fragman ile paylaşmıştı.
 
Bu teknoloji sayesinde takımın maskotu Slamson’ın, takımın dansçılarının, yan çizgide bekleyen muhabirlerin ve maçın en yakınındaki kişilerin taktığı Google Glass aracılığıyla canlı yayın yapılacak ve taraftarlar ister arenanın içinde, ister evlerinde olsunlar, maçı onların gözlerinden izleyebilecekler.Bir yazılım platformu olan CrowdOptic tarafından desteklenen bu deneyim, Google Glass üzerinden gelen gerçek zamanlı görüntülerin analizini yaptıktan sonra onları içerik ve kalitelerine göre sınıflandırıp yalnızca en yüksek kalitedeki canlı görüntüleri arenanın içindeki ekrana yansıtılmasıyla gerçekleşiyor.

CrowdOptic’in mobil ve giyilebilir cihazların hedeflerini anlık  analiz edebilmesi, takımın gelecekte de stadyum hizmetleri için kullanılabilecek mobil uygulamalar ve ayrıcalıklardan, taraftarların mobil cihazları ile kontrol edebilecekleri yayınlara kadar teknolojik açıdan geliştirilmiş ek hizmetler sunabileceğine de işaret ediyor.

Sacramento Kings Başkanı Chris Granger konu ile ilgili “Başka birinin Google Glass görüntüsünü ya da sıraları görebilmek için taraftarların yalnızca akıllı cihazlarını o tarafa yöneltmeleri yeterli olacak. Google Glass’ın taraftarların maçları canlı izlemesinin ayrılmaz bir parçası haline gelmesi artık an meselesi. Bu anlamda da CrowdOptic ile gelecekte çalışabilecek olduğumuz için son derece heyecanlıyız” yorumlarında bulundu.

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
3 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
4 Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
5 TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Güncel Haberler
Yapay zeka mobil uygulama pazarını yeniden şekillendiriyor!
Yapay zeka mobil uygulama pazarını yeniden şekillendiriyor!
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Levent Gültekin: "Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!"
Levent Gültekin: “Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Haberler
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
İrem Alimoğlu
5 Kasım 2025
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Haberler
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Nafizcan Önder
4 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
Nafizcan Önder
21 Kasım 2025
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Haberler
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.