Rexona “Burunların Selameti” için şimdi de duraklarda
Deodorant markası Rexona, toplumsal bir sorun olan ter kokusuyla mücadelesini, şimdi de daha temiz daha ferah bir dünya için “Rexona ile Ferah Yolculuklar” projesiyle sürdürüyor.
Rexona, Orhan Gencebay’ın “Duş Yetmez, Rexona Kullan” mesajıyla tüm Türkiye’ye ter kokmamanın bir seçim olduğunu hatırlattığı reklam filmleriyle başlayan süreci, ter kokusuna en çok maruz kalınan toplu taşıma araçlarında başlattığı kampanyayla devam ettiriyor.
Rexona’nın Türkiye’nin Ter Kokusu ile İmtihanı araştırmasına göre; gün içinde her 10 kişiden 9’u ter kokusuna maruz kalıyor. Ter kokusundan en çok muzdarip olduğumuz alanlar ise yüzde 77 ile toplu taşıma araçları. Türk insanı günlük hayatında yaklaşık 1,5 saati toplu taşıma araçlarında geçiriyor. Rexona, daha temiz ve daha ferah bir dünya için başlattığı “Rexona ile Ferah Yolculuklar” kampanyasını tüketicilerinin yönlendirme ve katılımıyla gerçekleştirdiği interaktif bir kampanyaya taşıyor. Rexona ekipleri, tüketicilerin Twitter ve Instagram sosyal medya hesapları üzerinden oylayarak belirlediği metrobüs durağına giderek, toplu taşıma araçlarında daha ferah yolculuklar için yolculara Rexona dağıtıyor.
Rexona ile Ferah Yolculuklar’da ilk durak “Söğütlüçeşme”
Rexona’nın 7 Ağustos tarihine kadar uygulayacağı “Rexona ile Ferah Yolculuklar” etkinliğinin ilk günkü oylama sonuçlarına göre “Söğütlüçeşme” metrobüs durağı tüketiciler tarafından “Rexona ile Ferah Durak” olması istenen durak seçildi. Duş adam ve Rexona ekibi durağa gitti, “Duş yetmez, Rexona kullan” diyerek dağıttığı deodorantlarla ter kokusu problemine çözüm oldu. 7 Ağustos’a kadar her gün tüketicilerin Twitter ve Instagram üzerinden Rexona Türkiye hesabına yapacakları bildirimleri değerlendiren “Rexona ile Ferah Yolculuklar” ekibi, ertesi günün ter rotasını belirleyerek, o durağa gidecekler.