Renault’tan Megane’ı yansıtan web uygulaması

Renault, “safkan güzellik” konseptiyle iletişimine devam ettiği Megane modeli için ilginç bir banner prodüksiyonuna imza attı. Kampanyada kullanılan medya uygulaması, web sitelerinin ana sayfalarındaki manşet haberleri ile ana sayfanın sağ tarafında bulunan reklam alanı arasında videolu bir etkileşim sağlayarak internet kullanıcılarına farklı bir web gezintisi deneyimi sunuyor. Uygulama, hiç beklenmeyen bir biçimde editöryal alan ile reklam arasına otomobilin safkan güzelliğini bağlayarak kullanıcıyı şaşırtıyor. Uygulamanın popüler haber sitelerinin ana sayfalarında sabit yayınlarla gerçekleşiyor olması ve görselliğiyle öne çıkması, Megane ailesindeki araçların algısında oldukça yüksek bir farkındalık yaratıyor.  Yaratıcı uygulamayı diğer reklam türlerinden ayıran en önemli özellik ise video prodüksiyonu içermesi. 27 Mart’tan itibaren yaygın haber siteleri ve sosyal platformların ana sayfalarında birer gün yer almaya başlayan uygulama 30 Nisan’a kadar sürecek. 

Reklam Filmi Künyesi

Reklamın başlığı: Safkan Megane
Reklamveren: Renault
Reklamveren yetkilisi: Özlem Ünlü, Emre Güney, Görey Sarı
Medya ajansı: Tempo OMD
Medya planlamacı: Aslı Akbulut, Deniz Çağlayan Çamsarı, Ece Yücetin, Bahadır Kapdan, Arzu Aran, Atakan Demirci

İLGİLİ HABERLER