Reklam sektörünün “en taze” yaratıcılık festivaline başvurmak için son gün!
Kendini “reklamcılığın en taze ödülü” olarak tanımlayan Lürzer Archive’s Grand Slam 2020’de orta dönem başvurularının son günü 30 Haziran Salı.
Sektörün en yaratıcı akıllarının başvuruları değerlendireceği Lürzer’s Archive’s Grand Slam 2020, başvuru sürecinin kolaylığına özellikle değinip global sektördeki tüm kreatifleri bu dijital festivale katılmaları için motive ediyor.
Lürzer’s Grand Slam bu yaklaşımının yanı sıra dünya üzerinde kazananlarını nakitle ödüllendiren tek ödül töreni. Başvuru için yatırılan meblağların büyük bir kısmının da bu ödüle dahil edildiği Grand Slam’de her sürecin dijital gerçekleştiğini belirten Lürzer’s Archive ekibi, kreatiflere işlerini baskıya göndermemelerini ve festivalin dijital doğasıyla birlikte herhangi bir komplikasyonla karşılaşmayacaklarından vakit kaybetmeyeceklerini hatırlatıyor.
Lürzer’s Archive Grand Slam 2020’ye buradan başvurabilirsiniz.