5 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Ramazan’ın kahramanları Sütaş reklamında

Marketing Türkiye
13 Temmuz 2013
2 dk okuma

Sütaş, yeni reklam filminde Ramazan ayının kahramanlarını ekranlara taşıdı. Topçu, pideci, davulcu gibi, kültürümüze ait, Ramazan’la özdeşleşen karakterlerinin yaşamlarından karelerin yer aldığı film, belgesel-drama özellikleri taşıyor.

Reklam ajansı Happy People Project tarafından hazırlanan reklamlarda, “Ramazan’ın vazgeçilmezleri” konseptiyle ilerlendi. Bu konsept, çekilen 3 ayrı filmde farklı hikayelerle, samimi bir dille anlatıldı. Ramazan ayının ortak değerlerini en doğal haliyle yansıtmak için ise filmdeki karakterleri oyunculuk deneyimi olmayan, halk arasından seçilen insanlar canlandırdı.

Sütaş Grubu Kurumsal İletişim Koordinatörü Tülay Dalkılıç, Ramazan ayının, ailelerin daha fazla bir araya geldiği, kalabalık sofraların keyfini coşkuyla paylaştığı, birlikteliğin ön plana çıktığı bir dönem olduğunu vurgulayarak, Sütaş’ın böyle bir dönemde tüketicilerinin yanında olmayı çok önemsediğini, her Ramazan’da hem doğal lezzetli ürünleri hem gülümseten reklamları ile Ramazan coşkusunu paylaşmayı hedeflediğini dile getirdi. Dalkılıç, “Bugüne kadar topçu, pideci, davulcu karakterlerini Ramazan döneminde yayınlanan reklamlarda bir öğe olarak çokça gördük. Oysa biz, bu karakterleri bir reklam öğesi olarak değil, bu dönemin asıl kahramanları olarak değerlendirdik. Kampanyamızda Ramazan topçusu, pidecisi ve davulcusunun Ramazan’ın vazgeçilmezleri olmasından yola çıkarak, Sütaş ürünlerini de Ramazan Sofralarının vazgeçilmezi olarak konumladık. Karakterlerin gerçek hayatlarını, iftarlarını, sahurlarını konu ederek, Sütaş’ın samimimiyetine, doğallığına uygun bir yaklaşımda bulunmaya çalıştık. Pideci, topçu ve davulcunun ağzından, işlerini ve işlerini yaparken hissettikleri duyguları ve düşünceleri tamamen doğal bir şekilde anlatmaya çalıştık. Bu Ramazan bir kez daha ‘Türkiye için iftar, Sütaş için iftihar vakti’ diyebilmenin mutluluğunu yaşıyoruz” diye konuştu.

Eralp Vardar yönetmenliğinde, Böcek Film tarafından, İstanbul’un farklı mekanlarında gerçekleştirilen çekimler 4 gün sürdü.

KÜNYE
Reklamın Başlığı : Türkiye için iftar Sütaş için iftihar vakti
Reklamveren : Sütaş
Reklamveren Temsilcisi: Ergun Ermutlu, Tülay Dalkılıç, Eylem Karakaş Soyluoğlu
Reklam Ajansı : Happy People Project
Yaratıcı Grup : Yaşar Akbaş, Atilla Karabay, Selçuk Akyüz, Cihan Önder, Ceyda Koç, Sibel Ergeç, Lina Nil
Stratejik Planlama : Emel Göker, Mert Soyal, Özlem Akbaş
Müşteri İlişkileri : Orçun Onural, Başak Tetik, Sena Meten
Medya Ajansı : People Communications
Planlama ekibi : Nurdan İşbecer, Esra Muhriroğlu, Deniz Gömeçoğlu, Adnan Kayalıoğlu
Kullanılan Mecralar : Televizyon, açıkhava, radyo, dergi, internet
Prodüksiyon : Böcek Yapım
Yönetmen : Eralp Vardar

1 16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT'ye dava açtı
16 yaşındaki genç intihar etti, ailesi ChatGPT’ye dava açtı
2 Temu, Türkiye'de işe alımlara başladı
Temu, Türkiye’de işe alımlara başladı
3 Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
4 Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
Medya yanılıyor, yaşlanmak yenilgi değil stratejik oyun alanı…
5 Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (29 Ağustos-4 Eylül)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (29 Ağustos-4 Eylül)
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Lush’tan radikal marka aktivizmi: İngiltere’deki tüm mağazalarını Gazze için kapattı
Lahmacun Endeksi'nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
Lahmacun Endeksi’nin Ağustos sonuçları açıklandı: O artık yeni lüks!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul'a davet!
Haberler
BLACKPINK’in Jennie’sinden Seul’a davet!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Etiya, Gartner’ın 2025 Magic Quadrant™ raporunda yer aldı
Haberler
Etiya, Gartner’ın 2025 Magic Quadrant™ raporunda yer aldı
İrem Alimoğlu
2 gün önce
TikTok'tan ABD pazarında stratejik hamle: "M2" isimli yeni uygulama yolda
Haberler
TikTok’tan ABD pazarında stratejik hamle: “M2” isimli yeni uygulama yolda
İrem Alimoğlu
7 Temmuz 2025
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Haberler
Yapay zeka aramayı yeniden şekillendiriyor. Peki, pazarlamacılar ne yapmalı?
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.