7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Radyoyu en çok AB grubu dinliyor...
Haberler

Radyoyu en çok AB grubu dinliyor…

Marketing Türkiye
20 Şubat 2017
2 dk okuma

Dinlemek; birine, bir şeye kulak vererek onu anlamlandırmak ya da dinlemek; kalpte hissetmek, ruhta canlandırmak… Duyduğumuz şeyler kalbimizi titrettiğinde, ruhumuzu renklendirdiğinde anlam buluyor aslında. Radyoda dinlediğimiz bir şarkı, program, reklam ya da bir haber anca ruhumuza işlediğinde önem kazanıyor ve hayatımıza dokunuyor. Bu yüzden dinlediğimiz şeyler ne kadar bizden olursa etkisi de o kadar fazla oluyor.

Her koşulda kesintisiz şekilde devam eden ve sesi hiçbir zaman kısılmayan radyo yayınları, insanlara haber ulaştırmanın, bilgi vermenin yanı sıra onların ruhlarına dokunarak ritmini her zaman etkili bir şekilde hissettiriyor. RİAK AŞ tarafından Nielsen’e her ay yaptırılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nın Ocak ayındaki erişim oranları ile ortaya çıkan sonuçlar, radyonun insanların hayatında çok önemli bir yer tuttuğunu kanıtlar nitelikte; 

  • Haftalık radyo dinleme erişim oranı, araştırma sonuçlarına göre toplamda yüzde 63,4
  • Sosyo-Ekonomik Statü Grupları arasında radyoyu en çok dinleyen grup, yüzde 69,9 ile AB Grubu
  • Tüm SES gruplarında radyo dinleme haftalık erişim oranları yüzde 57’nin üstünde
  • En çok radyo dinleyen yaş grubu, haftalık yüzde 69,3 oranında erişim ile 35-44 yaş arası
  • Kadınların haftalık radyo erişim oranı yüzde 60 iken, bu oran erkeklerde yüzde 67

Doğru yapılmış medya planlamaları sayesinde, hedef kitleye her zaman etkili bir şekilde ulaşan ve olumlu geri dönüşler alınmasını sağlayan radyo yayınları, markaları tüketiciler ile kolayca buluşturuyor. RİAK AŞ Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Olcay Akay, radyonun etkili erişim oranlarına dikkat çekti ve; “Uygun reklam bütçeleri ile radyo yayınları, hedef kitleye kolay ve etkili şekilde ulaşmak için en etkili yöntemlerden biridir.” dedi.

Radyonun kendine has özelliklerinin kullanıldığı, yaratıcı fikirlere sahip reklamlar ile her zaman istenilen sonucun alınabileceğini söyleyen Olcay Akay; radyo reklamlarının hedef kitleler üzerindeki etkisinin kesinlikle yadsınamaz olduğunu dile getirdi.

Markaların, radyoyu etkin şekilde kullanması halinde hedef kitle ile günün her saatinde buluşulabileceklerini de sözlerine ekleyen Olcay Akay; “Yaratıcı radyo reklamlarının etkisinin görünmez olmasına imkan yoktur” dedi.

bubuhu

1 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
2 Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
3 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
4 Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
5 İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (25-31 Ekim)
Güncel Haberler
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, "Üç Ayaklı Kedi"nin izinde…
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, “Üç Ayaklı Kedi”nin izinde…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Haberler
Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Sena Tufan
7 Ekim 2025
Beyaz yakalının hayatı mobil AI ile nasıl kolaylaşıyor?
Haberler
Beyaz yakalının hayatı mobil AI ile nasıl kolaylaşıyor?
Advertorial
10 Eylül 2025
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Haberler
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
İrem Alimoğlu
7 gün önce
Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet "Chatbot Psikozu" yaratabilir...
Haberler
Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet “Chatbot Psikozu” yaratabilir…
İrem Alimoğlu
13 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.