19 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
PRİDA İletişim Ödülleri 2021’e başvurular 9 Nisan’da sona eriyor!
Haberler

PRİDA İletişim Ödülleri 2021’e başvurular 9 Nisan’da sona eriyor!

Nafizcan Önder
6 Nisan 2021
2 dk okuma

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin (İDA) bu yıl dördüncüsünü düzenlediği PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvurular bu yıl 17 Mart – 9 Nisan 2021 tarihleri arasında yapılıyor. PRİDA’da, bu yıl toplam 43 kategoride ödül verilecek.

İDA’nın başarılı iletişim projelerini, sürdürülebilir iş birliklerini, iletişim emektarlarını ve sektör çalışanlarını ödüllendirildiği PRİDA İletişim Ödülleri’nin dördüncüsü başladı. Bu yıl medya iletişimi çalışmalarına ayrı bir başlık açılan ve mevcut başlıklara yeni eklenen kategorilerle zenginleşen PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvurular 9 Nisan Cuma günü sona erecek.

PRİDA’da geçen yıl başlatılan ikincilik ödülü uygulamasına devam edilecek. En yüksek puanı alan çalışma PRİDA heykeli ile ödüllendirilirken 70 puanı geçen ve en yüksek puanı alan projeden en fazla yüzde 1 daha düşük puan almış ikinci bir proje ikincilik plaketi almaya hak kazanacak.

Ana değerlendirmede alt kategorilerde kazananlar belirlendikten sonra, En Başarılı Stratejik İletişim Uygulaması, En Başarılı Pazarlama İletişimi Uygulaması, En Başarılı Medya İletişimi Uygulaması, En Başarılı Dijital & Sosyal Medya Uygulaması büyük ödüllerine hak kazanan projeler de PRİDA Ödülü’ne hak kazanacak. 

Yenilenen PRİDA 43 kategoride ödül verecek

PRİDA İletişim Ödülleri 2021’de 6 ana başlık altında toplam 43 kategoride ödül verilecek.

Stratejik İletişim başlığı altında ilk kez Lider / Sözcü İletişimi, Halka Arz İletişimi, İşveren Markası Dış İletişimi,  Pandemide Değişim Yönetimi & İç İletişim, Business to Business (B2B) İletişim, Kamu İlişkileri Yönetimi, Kurumsal Kimlik Tasarımı İletişimi kategorileri başvuruları kabul edecek.

Bu yıl açılan Medya İletişimi başlığı altında, Medyada Lider Konumlandırma, Yaratıcı Basın Buluşması, Gazeteci & Influencer İlişkileri ve Yaratıcı Haber İçerikleri kategorileri ilk kez başvuru alacak.

Özel Ödüller başlığı altında ise Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi işbirliği ile BAU İletişimde Yenilikçi Teknoloji Kullanımı, Sürdürülebilirlik Akademisi Sürdürülebilirlik Fikirleri, UNICEF Çocuklara Umut Dağıtan Kampanyalar ve Facebook Özel Ödülü kategorileri bulunuyor.

Ödül programına 23 Ekim 2019 ile 15 Ocak 2021 tarihleri arasında yürütülen iletişim çalışmalarıyla başvuru yapılabiliyor. PRİDA İletişim Ödülleri’nin başvuru takvimine, başvuru giriş sayfasına ve daha fazla bilgiye ulaşmak için TIKLAYINIZ!

İDA İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği PRİDA İletişim Ödülleri
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
4 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
5 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Güncel Haberler
Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gap, Katseye ile 2000’lere döndü!
Haberler
Gap, Katseye ile 2000’lere döndü!
Sena Tufan
22 Ağustos 2025
Temu, Türkiye'de işe alımlara başladı
Haberler
Temu, Türkiye’de işe alımlara başladı
Sena Tufan
29 Ağustos 2025
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Haberler
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
İrem Alimoğlu
13 Ağustos 2025
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.