Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 Yapay zeka Grok’a erişim engeli getirildi 2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor? 3 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor 4 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor 5 Temsiliyet önemlidir: Barbie, tip 1 diyabetli ilk bebeğini piyasaya sürdüGüncel Haberler İyi ama eksik Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE