Philips’in Marka Elçileri programı Facebook’ta
Philips’in 2012 yılında başlattığı Marka Elçileri programı artık Facebook’ta. Facebook üzerinden gerçekleştirilen Marka Elçileri sadakat programında elçiler, sahip oldukları Philips ürünleri hakkındaki fikir ve deneyimlerini etkin ve eğlenceli bir şekilde, sosyal ağları kullanarak çevreleriyle paylaşıyor, program boyunca aldıkları puanlarla da kazanıyorlar.
Marka Elçileri, program boyunca yaşadıkları ürün ve marka deneyimlerini digital mecranın gücü ile farklı ve yaratıcı birçok şekilde gösterebiliyorlar. Video veya fotoğraf çeken, Facebook üzerinden arkadaşlarını davet eden, Twitter kanalında içerik paylaşan, forum ve bloglarda aktif olarak hikayelerini anlatan elçiler, “Ayın Görevleri” ile de ekstra puanlar kazanıyor. Paylaşım sayısı arttıkça kazanımları da artan elçiler arasından en çok puanı alan ilk 3 elçi önce aylık değerlendirme sonucunda, yıl sonunda da yıllık değerlendirme sonucunda Philips’den hediyeler kazanıyor. Marka Elçileri programı boyunca “Ayın Fırsatı” olarak birçok ürün grubunu kapsayan promosyonlar, bir arada ürünler ve para iade garantisi gibi fırsatlar da elçilerle paylaşılıyor.
Philips, kayıt sırasında elçilerini tanımak için sorduğu “Akıllı Sorular” ve aldığı yanıtlar sayesinde müşteri bilgisini daha hedefli, anlamlı, ilgili ve zamanlı iletişim yapmak üzere kullanıyor. Aylık değerlendirme sonucu her ayın ilk 3 elçisi Marka Elçileri programı içinde yayınlanacak ve hediyeleri adreslerine yollanacak. Ayrıca yılsonunda Philips Genel Merkezi’nde düzenlecek bir ödül töreninde Philips Tüketici Ürünleri Genel Müdürü, Marka Elçileri ile bir araya gelerek, yıllık puan durumuna göre kazandıkları ödül ve plaketleri kendilerine teslim edecek.