15 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pharmaton’un Anneler Günü Reklamı İlk Kez Marketing Türkiye’de!
Haberler

Pharmaton’un Anneler Günü Reklamı İlk Kez Marketing Türkiye’de!

Marketing Türkiye
10 Mayıs 2018
1 dk okuma

Pharmaton’un “öpücük” temalı Anneler Günü videosu ilk kez Marketing Türkiye’de görücüye çıkıyor.

Milletçe öpmeyi ne çok sevdiğimiz içgörüsünden yola çıkan Pharmaton, bu özel günde anneleri bolca öptürmeyi görev edinen bir reklam hazırlamış. Anneler Günü’ne özel, pozitif ve eğlenceli bir reklam ortaya çıkaran markanın amacı; izleyen herkese milletçe öpmeyi ne kadar sevdiğimizi hatırlatırken, söz konusu annelerimiz olduğunda ise öpücüğün bambaşka bir boyut aldığını göstermek olmuş. Bir öpücüğün tüm hediyelere bedel olduğunun altını da çizen Pharmaton, anneden alınan enerjinin başka kimseden alınamayacağı konusunu da özellikle vurgulamayı unutmamış.

“Kimseleri de senin gibi öpmüyoruz be anne…”

Sevecen ve sempatik öpücük anları üzerine yoğunlaşan reklam, kurgusuna “öpüyoruz” diyerek başlıyor ve hepimizin oldukça aşina olduğu durumları hatırlatıyor. Oldukça eğlenceli ve pozitif ilerleyen reklamın iyice yükselen duygusal atmosferi, “Amaaa kimseleri de senin gibi öpmüyoruz be anne…” diyerek yerini esas mesaja bırakıyor. Enerji vermek konusunda kendisi de oldukça iddialı olmasına rağmen; annelerimizden aldığımız enerjiyi kimseden almadığımızı da vurgulamayı ihmal etmeyen marka, herkesten de bir söz alarak, annelerini öpmesini istiyor.

Pharmaton, gülümseme ve öpücük içeren yeni reklamıyla hepimize annelerimizi öpmeyi hatırlatırken, finalde bir öpücük de kendisi konduruyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Pharmaton
Reklamveren Temsilcileri: Sena Faga, Zeynep Can, Serli Çubukçu
Reklam Ajansı: Tick Tock Boom
Kreatif Direktör: Gürkan Gürel
Müşteri Direktörü: İbrahim Özay
Müşteri İlişkileri Ekibi: Ayberk Sözer, Melis Özdemir
Proje Yöneticisi: Bensu Şengül
Yönetmen: Gürkan Gürel
Görüntü Yönetmeni: Fatih Türker
Müzik: Allstars
Yapımcı: Ahmet Üzgün
Yapım Evi: Pre Production

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
4 Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
5 Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Güncel Haberler
Golden Drum 2025'in sonuçları açıklandı... TBWA Istanbul'a tam 9 ödül!
Golden Drum 2025’in sonuçları açıklandı… TBWA Istanbul’a tam 9 ödül!
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu...
Haberler
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu…
Marketing Türkiye
3 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos - 5 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos – 5 Eylül)
Nafizcan Önder
5 Eylül 2025
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Haberler
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
Sena Tufan
13 Eylül 2025
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık "poşet" çantası sosyal medyanın dilinde
Haberler
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık “poşet” çantası sosyal medyanın dilinde
İrem Alimoğlu
19 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.